خبرگزاری کار ایران

آیین تجلیل از جوانان نخبه و بر‌تر شهرستان تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۷۲

در این آیین ۱۹ جوان بر‌تر در عرصه‌های مختلف در حوزه‌های ورزشی، نخبگان جوان، جوان کارآفرین، المپیادهای علمی، حوزه روستایی، هنر، رسانه و مطبوعات، سرباز نمونه، فیلم، عرصه‌های اجتماعی، عرصه‌های قرآنی، مذهبی و هیات‌ها، زنان، امداد و نجات، و ایثارگری معرفی می‌شوند.

ایلنا: رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز از برگزاری آیین تجلیل از جوانان نخبه و بر‌تر شهرستان تبریز با حضور فرماندار شهرستان تبریز و مقامات استانی خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا حبیب ستوده‌نژاد گفت: در این آیین که در ۲۶ شهریور برگزار خواهد شد ۱۹ جوان بر‌تر در عرصه‌های مختلف در حوزه‌های ورزشی، نخبگان جوان، جوان کارآفرین، المپیادهای علمی، حوزه روستایی، هنر، رسانه و مطبوعات، سرباز نمونه، فیلم، عرصه‌های اجتماعی، عرصه‌های قرآنی، مذهبی و هیات‌ها، زنان، امداد و نجات، و ایثارگری معرفی و تجلیل ویژه‌ای از آن‌ها به عمل خواهد آمد.
وی با بیان اینکه خودباوری و اعتماد به نفس جوانان رمز پویایی و اقتدار انقلاب اسلامی است افزود: جوانان ایران اسلامی با حضور در تمامی عرصه‌ها ضامن حفظ و تداوم انقلاب اسلامی و نوید بخش ایرانی آباد و با اقتدار است.
وی تصریح کرد: جوانان ایران اسلانی به برکت انقلاب اسلامی و اندیشه‌های نورانی امام راحل متحول شده‌اند و در تمامی عرصه‌ها درخشش بی‌نظیر داشته‌اند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز افزود: در دوران دفاع مقدس که رویارویی تمامی کفر با تمامی اسلام بود جوانان ایران اسلامی آنگونه حماسه‌ای آفریدند که نوجوان ۱۳ ساله همچون شهید فهمیده مدال افتخار رهبری را از امام راحل دریافت کرد.
وی خودباوری و اعتماد به نفس جوانان را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و افزود: مقام معظم رهبری از اعتماد به نفس و خودباوری جوانان به عنوان داروی فکری و روحی برای ملت‌ها یادمیکند و آن را محرک حیات بخش در تمامی بخشهای و ادوار تاریخ برای برانداختن سلطه‌ها می‌داند.
ستوده‌نژاد گفت: قطعا شناسایی استعداد‌ها و تجلیل و قدردانی از جوانان نخبه و برگزیده یکی از رسالتهای اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز است.
این آیین ۲۶ شهریور در تالار جمهوری فرمانداری شهرستان تبریز از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز