خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر؛

شماره 8 تبریزی ها از تراکتور پیاده می‌شود

کد خبر : ۱۰۴۴۶۲۴

بازیکن بومی‌تیم فوتبال تراکتور در لیست خروجی این تیم قرار گرفته و به احتمال زیاد راهی سپاهان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، جدایی سعید مهری از تیم تراکتور تقریبا قطعی شده و او را باید یکی از خروجی‌های تیم محبوب تی‌تی‌ها در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی دانست. بازیکنی که پیش از شروع فصل گذشته از ماشین‌سازی به تراکتور پیوست و حالا بعد از یک‌ونیم فصل بازی در این تیم به آخر خط رسیده است.

ابتدا گفته می‌شد که سعید مهری با مهدی کیانی معاوضه خواهد شد اما در ادامه با اعلام باشگاه تراکتور و انتشار نقل قولی از رسول خطیبی سرمربی جدید این تیم مبنی بر اینکه این تیم هیچ یک از بازیکنانش را معاوضه نخواهد کرد، حالا این جابجایی شکل دیگری به خود گرفته است.

طبق آخرین اخبار، کار انتقال مهری به سپاهان تقریبا نهایی شده و او در یک قدمی‌پیوستن به جمع شاگردان محرم نویدکیا قرار دارد. در آنسو کیانی نیز با تراکتوری‌ها درحال مذاکره است و احتمال بازگشت او به تبریز وجود دارد که در صورت جابجایی این دو بازیکن می‌توان آن را معاوضه نامید هرچند معاوضه‌ای درکار نباشد!

اما سعید مهری که اهل شهرستان میانه بوده و جزو معدود نفرات بومی‌تراکتور به حساب می‌آمد، قرار گرفتنش در لیست خروجی سرخ‌پوشان تعجب‌برانگیز است چراکه او از زمان حضورش در جمع پرشورها کارنامه قابل قبولی داشته و بدون شک می‌توانست آینده خط میانی این تیم را تضمین کند.

شماره 8 تراکتوری‌ها که در فصل گذشته گل صعود این تیم به فینال جام حذفی را به ثمر رساند، در فصل جاری از بازیکنان موثر تی‌تی‌ها بود و در 10 دیداری که با پیراهن تراکتور به میدان رفت، میانگین نمره6.8 را از سایت متریکا دریافت کرد که برای یک هافبک عملکرد خوبی محسوب می‌شود.

از سویی باید به حضور این بازیکن در بین ارزشمندترین هافبک‌های لیگ برتر اشاره کرد؛ طبق برآورد سایت معتبر و بین‌المللی ترانسفرمارکت، سعید مهری با ارزشی بالغ بر 550 هزار یورو سومین هافبک گران‌قیمت لیگ برتر ایران است و این موضوع به خودی خود نشان می‌دهد که تراکتوری‌ها چه بازیکن با ارزشی را از دست می‌دهند.

همچنین خالی از لطف نیست به میانگین سنی تراکتور نیز اشاره کرد که با احتمال جدایی مهری 25 ساله و جانشینی کیانی34 ساله، معدل سنی این تیم افزایش چشمگیری خواهد داشت و این برای تیمی‌که در 4 جام خواهد جنگید، آنهم با تقویم بسیار فشرده در لیگ قهرمانان آسیا، اتفاق جالبی به نظر نمی‌رسد.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد از دست دادن سعید مهری برای تراکتور در هر صورت معامله دو سر باخت باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز