خبرگزاری کار ایران

کاروان سلامتی در روستاهای محروم چاروایماق حضور یافت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۶۹

هدف از اعزام این کاروان راترویج اهداف هلال احمر در حمایت از زندگی وسلامت انسان‌ها وبا نیت خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار محروم جامعه و ترویج بهداشت فردی همراه باارزیابی سطح سلامت روستائیان منطقه و پیشگیری از بیماری‌ها و بیماریابی اعلام شده است.

ایلنا: کاروان سلامت خانه داوطلب تبریز به منطقه قره آغاج از توابع شهرستان چاراویماق اعزام شد.
به گزارش ایلنا معاون داوطلبان هلال احمر استان آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: این کاروان سلامت متشکل ازپزشک، پرستار و امدادگر داوطلب به منطقه محروم قره آغاج از توابع شهرستان چاراویماق اعزام شد.
صمد شریفی هدف از اعزام این کاروان راترویج اهداف هلال احمر در حمایت از زندگی وسلامت انسان‌ها وبا نیت خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار محروم جامعه و ترویج بهداشت فردی همراه باارزیابی سطح سلامت روستائیان منطقه و پیشگیری از بیماری‌ها و بیماریابی ذکر کرد و افزود: ارائه خدمات ویزیت رایگان بیماران همراه با ارائه دارو و به صورت رایگان از عمده وظایف این کاروان بودکه ۸ داوطلب خیرخواه نیز پزشکان و امدادگران این کاروان را همراهی می‌کردند.
گفتنی است به دلیل دوری مسیر صعب العبور بودن راه‌ها این کاروان سلامت به مدت ۲ روز در منطقه قره آغاج شهرستان چاراویماق اجراء شده و اعضاء کاروان شب را در منطقه گذرانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز