خبرگزاری کار ایران

کمبود فضای نمایشگاه فرصت حضور برخی تعاونی‌های آذربایجان شرقی را از آن‌ها گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۶۵

در نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی‌های استان بیست و شش اتحادیه به نمایندگی از دیگر اتحادیه‌ها برای معرفی توانمندی‌های خود شرکت کرده‌اند.

ایلنا: دبیر اتاق تعاون آذربایجان شرقی گفت: کمبود فضای نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی استان فرصت حضور دیگر تعاونی‌ها را برای معرفی محصولات تولیدیشان از آن‌ها گرفت.
به گزارش خبرنگار ایلنا، سید یعقوبی در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی‌های استان با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه این نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی‌ها را معرفی می‌کند و حضور اکثریت تعاونی‌ها برای معرفی محصولاتشان به نفع آن‌هاست، اما متاسفانه به علت کمبود فضا حضور دیگر تعاونی‌های استان برای شرکت در این نمایشگاه از آن‌ها گرفته شد.
وی افزود: این نمایشگاه گامی نخست و تمرینی برای شرکت در نمایشگاه بین المللی است و امیدواریم در سال آینده تعاونی‌های استان با شرکت خود در نمایشگاه بین المللی تبریز محصولات خود را برای عرضه ارائه دهند.
دبیر اتاق تعاون آذربایجان شرقی گفت: در این نمایشگاه بیست و شش اتحادیه به نمایندگی از دیگر اتحادیه‌ها در این نمایشگاه برای معرفی توانمندی‌های خود شرکت کرده‌اند.
سید یعقوبی ادامه داد: هجده تعاونی جزء اتحادیه‌های تعاونی استان هستند و با تلاش خود موانع را از سر راه پیشرفت تعاونی‌ها برمی داریم.
وی همچنین اظهار داشت: تعاونی‌های شرکت کننده در نمایشگاه توانمندی تعاونی‌های استان قبل از فروش و سودآوری محصولات خود را معرفی و قبول سفارش می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز