خبرگزاری کار ایران

معاون امور تعاونی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

محدودیت سرمایه و بازگشت سرمایه از دغدغه‌های تعاونی‌های آذربایجان شرقی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۳۳

۶۷ درصد جمعیت آذربایجان شرقی تحت پوشش تعاونی‌ها هستند.

ایلنا: معاون امور تعاونی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از تحت پوشش بودن ۶۷ درصد جمعیت آذربایجان شرقی در تعاونی‌ها خبر داد.
به گزارش ایلنا علی عزیزی که در حاشیه افتتاح نخستین جشنواره توانمندی‌های تعاونی آذربایجان شرقی سخن می‌گفت اظهار داشت: این نمایشگاه نشان دهنده الگوی مناسب در نظام توزیع و گامی نخست برای اجرای اقتصاد تولید و توزیع است.
وی افزود: با محوریت قرار دادن این موضوع دست دلالان و ارز خواران قطع شده و نظام توزیع تولیدات تعاونی‌ها از این دغدغه رهایی خواهد یافت.
معاون امور تعاونی کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به دغدغه‌های تعاونی‌های آذربایجان شرقی گفت: محدودیت سرمایه و بازگشت سرمایه یکی دیگر از دغدغه‌های تعاونی‌های استان است.
عزیزی با اشاره به مزیت‌های برگزاری نمایشگاه‌ها در استان نیز اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه‌ها معرفی توانمندی‌های تعاونی هاست و نشان دهنده این است که با سرمایه اندک و با مشارکت حداقل هفت نفر می‌توان یک تعاونی تشکیل داد که این عامل منجر به ایجاد اشتغال پایدار می‌شود.
وی به آمار تعاونی‌های فعال استان اشاره کرد و افزود: چهار هزار و ۹۳۹ تعاونی فعال با ۱۰۵ گرایش در استان مشغول به فعالیت هستند.
عزیزی ادامه داد: تعاونی‌ها ۸.۵ درصد اقتصاد کشور را تشکیل می‌دهند که با تاکید مقام معظم رهبری باید این درصد به عدد ۲۵ برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز