خبرگزاری کار ایران

اسماعیل سعیدی رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی:

با قدرت علم می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی کشور غلبه کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۹۵

برگزاری چهار دوره مسابقات ملی رباتیک در مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز که به صورت مستمر شکل پیدا کرده به نوبه خود حرکت ارزشمندی است که باب شکوفایی علم را بر روی کشور باز می‌کند.

ایلنا: رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی گفت: باید با بهره گرفتن از قدرت علم و و فناوری و دانش نوین، تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان را خنثی سازیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا محمداسماعیل سعیدی که در افتتاحیه چهارمین دوره مسابقات ملی رباتیک در مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز سخن می‌گفت از برگزاری چنین مسابقاتی به عنوان یک حرکت علمی مثبت در جهت تقویت دانش جوانان کشور یاد کرد و افزود: برگزاری این مسابقات که طی چهار سال به صورت مستمر شکل پیدا کرده به نوبه خود حرکت ارزشمندی است که باب شکوفایی علم را بر روی کشور باز می‌کند.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت علم و تکنولوژی اشاره کرد و اظهار داشت: بالا‌ترین و ارزشمند‌ترین جهاد، جهاد علمی است.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر چه از نظر اقتصادی متحمل مشکلاتی در جامعه می‌باشیم اما در عرصه علم و فناوری و دانش شاهد پیشرفت‌های چشمگیر جوانان بوده‌ایم و اگر بخواهیم بر این مشکلات چیره شویم تنها راه، بهره‌گیری از قدرت علم است چرا که نظام سلطه جهانی با علم دنیا را تسخیر کرده است.
سعیدی خاطرنشان کرد: باید از طریق علم و دانش فضیلت‌های انسانی را به مرحله رشد و تعالی برسانیم و باید بدانیم هر حرکت علمی در این راه یک نوع جهاد محسوب می‌شود و جوانانی که قدم در این عرصه می‌گذارند مجاهدان این راه جهاد هستند.
وی گفت: باید مسوولین ذیربط به بحثعلم و فناوری و مسابقاتی چون رباتیک توجه ویژه‌ای کنند چرا که این چنین اقداماتی، یکی از موضوعات اساسی و زیربنایی کشور است و در این امر حامی جوانان باشند چرا که آن‌ها سرمایه‌های عظیم کشور به شمار می‌روند.
لازم به ذکر است این مسابقات با شرکت ۱۱۰ تیم از سراسر کشور به مدت دو روز در مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز