خبرگزاری کار ایران

در آستانه ۲۲ بهمن منتشر شد؛

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۷۴۹

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پیام مشترکی به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بر اعلام وفاداری مردم متدین و انقلابی استان به آرمان‌های امام، رهبری و شهدای انقلاب تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، متن پیام حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم و  محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

تاریخ پرافتخار ملت بزرگ ایران، گواه سلحشوری‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های غیورمردان و شیرزنانی است که در راه دفاع از میهن و رهایی از سلطه استبداد و استعمار، جان عزیز خود را فدا کردند و سرانجام در 22 بهمن سال 1357، با عزم و اراده آهنین خود، آرزوی ملت‌های مظلوم و آزادی‌خواه جهان را محقق ساخته و بساط ظلم و ستم شاهنشاهی را برچیدند.

اکنون در طلیعه چهل و سومین سال این رخداد مبارک و باشکوه هستیم؛ یوم‌الله 22 بهمن، تجلی شکوه و عظمت ملتی است که با رهبری داهیانه پیر و مراد خود، زنجیرهای وابستگی به قدرت‌های استعمارگر را از هم گسست و آغازگر مسیر عزت، سربلندی و پیشرفت ایران عزیز در تمامی عرصه‌ها شد.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در کنار استقلال سیاسی، نسلی از جوانان خودساخته، خودباور و متخصص را به عرصه آورد که در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری، مرزهای دانش را درنوردیدند و خودکفایی را برای این مرزوبوم به ارمغان آوردند.

در سالی که به نام جهش تولید نام‌گذاری شده و در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی، سرخورده و مأیوس از 42 سال ناکامی در ضربه زدن به این انقلاب، این بار همه توان خود را در عرصه اقتصادی به کار گرفته تا به خیال خام خود ملت ایران را از پیگیری آرمان‌های متعالی انقلاب بازدارند، مردم همیشه در صحنه ما، با هوشیاری و بصیرت خود و تحت رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، همچون گذشته نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرده و گام‌های بلند خود را به سمت توسعه و پیشرفت ادامه خواهد داد.

اینجانبان با ادای احترام به ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان سلامت و ابراز ارادت به پیشگاه بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران، از همه مردم متدین، انقلابی و همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی دعوت می‌کنیم که در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب و شهدای گلگون‌کفن میهن اسلامی اعلام کنند.

امسال به دلیل شرایط ویژه و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، راهپیمایی 22 بهمن برگزار نخواهد شد؛ اما اطمینان داریم که آحاد مردم عزیز استان و گروه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، با فعالیت‌‌های متنوع فرهنگی توأم با رعایت نکات بهداشتی، سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی داشته و پیام این انقلاب را همچون گذشته در سراسر جهان طنین‌انداز خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز