خبرگزاری کار ایران

همزمان با دهه فجر انجام می‌شود ؛

افتتاح بیش از 3 هزار پروژه عمرانی- اقتصادی در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۲۱۹۵

استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح و بهره‌برداری ۳ هزار و ۶۹۵ پروژه عمرانی، خدماتی و اقتصادی در سراسر استان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع ۴ هزار و ۶۲۵ میلیارد تومان اعتبار ریالی و ۳۰ میلیون و ۹۷۱ هزار یورو و ۲۰۰ هزار دلار اعتبار ارزی هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،محمدرضا پورمحمدی با بیان اینکه از مجموع این پروژه‌ها، ۵۶ پروژه از طرح‌های ملی است، افزود: یک هزار و ۹۲ پروژه در مناطق شهری و ۲ هزار و ۶۰۳ پروژه در مناطق روستایی اجرا شده است.

او خاطرنشان کرد: از مجموع پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر، ۳ هزار و ۳۸۷ طرح با اعتبار یک هزار و ۳۸۳ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و خدماتی و ۳۰۸ طرح با اعتبار ۳ هزار و ۲۴۲ میلیارد تومان، ۲۰۰ هزار دلار و ۳۰ میلیون و ۹۷۱ هزار یورو در حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری است.

استاندار آذربایجان شرقی در تشریح مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح استان در دهه فجر امسال، گفت: ۳۰ پروژه‌ عمرانی و ۴۴ پروژه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، ۸۸ پروژه در حوزه‌ شهرداری‌ها و ۲۳۶ پروژه‌ دهیاری، ۱۲ پروژه‌ آموزشی، ۱۵ پروژه‌ بهداشتی و درمانی و ۲۲ پروژه‌ عمرانی در حوزه شهرک‌های صنعتی از جمله این طرح‌هاست.

پورمحمدی اضافه کرد: ۲۶ کیلومتر از خط پشتیبان خط اول آب‌رسانی تبریز، بیمارستان آذرشهر، توسعه واحد پلی‌اتیلن پتروشیمی تبریز و ساختمان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از جمله مهم‌ترین پروژه‌های استان هستند که به همراه صدها پروژه دیگر در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

او همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۲۰ طرح با اعتبار ۴۶ میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز