خبرگزاری کار ایران

فرماندار هشترود خبر داد:

۱۰ روز بدون فوتی کرونا در شهرستان هشترود

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۴۸۸

فرماندار هشترود وضعیت شهرستان از لحاظ شیوع ویروس کرونا را آبی اعلام کرد و گفت: این شهرستان طی ۱۰ روز گذشته خوشبختانه فوتی کرونا نداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از هشترود، امین امینیان در جلسه مقابله با کرونای شهرستان اظهار داشت: تاکنون ۴۲ نفر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در شهرستان فوت کرده‌اند و امیدواریم در سایه مشارکت مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، همچنان فوتی‌های کرونا در این شهرستان صفر باشد.

وی اظهار داشت: ۵۵ درصد مبتلایان این شهرستان را گروه سنی بالای ۳۱ سال و ۶۴ درصد فوتی‌ها را مبتلایان بالای ۶۰ سال به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس ستاد مقابله با کرونای هشترود با اشاره به اینکه ۲۳ مورد از فوتی‌ها مرد و بقیه زن بودند، بیان کرد: ۲۵ مورد از فوتی‌ها روستایی و بقیه شهری هستند.

وی بیشترین مبتلایان را جزو دو قشر خانه‌دارها و کارمندان معرفی کرد و افزود: ۹۵ درصد مبتلایان بهبودیافته‌اند، یک درصد تحت درمان هستند و چهار درصد هم جان باخته‌اند.

به گفته امینیان در زمان حاضر سه نفر در بخش کرونای بیمارستان امام حسین(ع) این شهرستان بستری هستند اما همچنان ساکنان این شهرستان باید این بیماری را دی بگیرند تا از موج بعدی بیماری کووید ۱۹ در این شهرستان جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز