خبرگزاری کار ایران

گسترش استقبال از ایرانسل در شمال‌غرب کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۴۴۲

مدیر ارشد ایرانسل منطقه شمالغرب کشور گفت: میزان استقبال از اپراتور ایرانسل در سطح منطقه شمالغرب کشور با توجه به رقبا همچنان در حال گسترش است.

به گزارش  ایلنا از تبریز به نقل از روابط عمومی خانه کارگر آذربایجان شرقی،امیررضا آقازاده در بازدید دبیر اجرایی خانه کارگر و اعضای هیأت اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی از نمایندگی ایرانسل در شمالغرب گفت: شرکت ایرانسل با افزایش کیفیت ارائه خدمات و نیز ارایه بسته های  ویژه با استقبال مشترکان همراه است.

وی پایداری کامل در خدمت‌رسانی به مشترکان و کیفیت بالای خدمات اینترنتی را از دیگر عوامل مهم در توسعه اپراتور ایرانسل را در شمالغرب کشور خواند و گفت: هم اکنون در حال حاضر بخش مهمی از بازار مصرف شبکه تلفن سیار را در اختیار شرکت ایرانسل قرار دارد.

آقازاده در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر در حدود 220 نفر  دارای کارمند فعال با بیش از .1600 نمایندگی فروش و خدمات برخوردار است اظهار داشت: با شروع بحران کرونا شبکه اپراتور ایرانسل در شمالغرب با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از جمله دور کاری کارکنان هیچگونه مشکلی در اراه خدمات خود نداشته است.

مدیر ارشد شبکه ایرانسل منطقه شمالغرب کشور همچنین با اعلام آمادگی برای همکاری با خانه کارگر و کانون کارگران بازنشسته تبریز اظهار داشت: هم اکنون یکی از بسته های تشویقی اپراتور ایرانسل تحت عنوان تلفن همراه خانوادگی را با تخفیف 50 درصدی برای تمامی مکالمات شش‌ماهه و  ارائه  بسنه های ویژه برای استفاده اینترنتی  برای عموم مردم راه‌اندازی کرده که این دو نهاد کارگری می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.

وی یکی از برنامه های اساسی اپراتور ایرانسل را توسعه خدمات از طریق شبکه فیبر نوری اعلام کرد و گفت: هم اکنون یکی از برنامه های مهم ایرانسل توسعه شبکه اینترنت 5G  که در این زمینه نیازمند همکاری نهادها هستیم.


وی به خدمات ویژه این اپراتور به دانشجویان و دانش آموزان در راستای آموزش همگانی اشاره کردو و گفت: با آغاز بحران کرونا و استقرار شبکه شاد برای دانش آموزان ایرانسل بهره مندی از این شبکه را برای کلیه دانش آموزان به صوزت رایگان ارائه می کند.

وی همچنین فراهم ساختن امکانات رفاهی برای کارکنان این شرکت را یکی از اولویت ها خواند و با استقبال از همکاری با خانه کارگر اظهار داشت: هم اکنون در حد توان امکانات رفاهی در شرکت ایرانسل ازجمله عقد قرارداد برای استفاده از بیمه تکمیلی برای کارکنان انجام شده ودر تداوم آن از بهره گیری کارکنان خود از خدمات رفاهی نهادهایی همچون خانه کارگر استقبال می کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی با اشاره به توسعه سریع شبکه اپراتور ایرانسل در کشور از جمله استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: اپراتور ایرانسل هم اکنون به لحاظ ارائه خدمات مطلوب به یکی از محبوب ترین شرکت های خدمات دهنده ارتباطی تبدیل شده است.

کریم صادقزاده با بیان اینکه هم اکنون استفاده از شبکه تلفن همراه  که علاوه بر امکانات ارتباطی زمینه بهره گیری از شبکه اینترنتی  را نیز فراهم می سازد از اهمیت بسیار مهمی در دنیای کنونی به شمار می آید اظهار داشت: ایرانسل دستاوردهای خوبی خود را به عنوان سریع ترین شبکه، پوشش دهی گسترده ، اجرای برنامه های کاربردی و پشتیبانی لازم یکی از بزرگترین و مهمترین شبکه اپراتور در ایران و جهان لقب گرفته است.

وی با اشاره به وجود بیش از 125 هزار کارگر بازنشسته و 150 هزار عضو خانه کارگر گفت: در صورتی که اپراتور ایرانسل همانطور که اشاره شد بتواند خدمات ویژه خود را به طور مطلوب  به اعضای این دو نهاد ارایه دهد از آن استقبال می کنیم.

وی افزود: بهره گیری از تلفن همراه یکی از نیازها در بحث آموزش های کاربردی خانه کارگر و یکی از موارد مهم در ارایه بخشی از خدمات کانون کارگران بازنشسته به شمار می آید.

صادق زاده همچنین با اعلام آمادگی خانه کارگر برای ارایه خدمات به کارکنان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی اظهار داشت: این نهادکارگری امکانات مناسبی در حوزه های مختلف برای کارگران فراهم کرده که با کارکنان ایرانسل با  عضو  شدن در این نهاد کارگری می توانند از خدمات آن بهره گیرند

در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر  از فعالیت های  ایرانسل و ارایه خدمات ارتباطی در منطقه شمالغرب تجلیل شد.

در پایان این مراسم همچنین تفاهم نامه همکاری خانه کارگر آذربایجان شرقی با شرکت ایرانسل منطقه شمالغرب برای بهره مندی و عضویت  کارکنان این شرکت از خدمات آموزشی رفاهی و درمانی  شرکت های طرف قرارداد این نهاد کارگری ارائه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز