خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

دستگیری باند سرقت لوازم یدکی و داخل خودرو در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۴۲۲۲

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری اعضای باند سارقان داخل خودرو و لوازم یدکی در تبریز با ۳۸۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، سردار حسین عبدی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در پی افزایش سرقت از داخل خودرو و لوازم آن در تبریز موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی با اشاره به تشدید تحقیقات محسوس و نامحسوس در سطح شهر برای دستگیری عوامل این سرقت ها، افزود : در این راستا کارآگاهان این پلیس پس از ساعت ها کار تحقیقاتی و انتظامی، اعضای باند پنج نفره  سارقان را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

فرماده انتظامی استان اعلام کرد: متهمان دستگیر شده به ۳۸۰ فقره سرقت از داخل خودروهای شهروندان اعتراف کردند و در بازرسی از محل اختفای آنان تعداد قابل توجهی از اموال سرقتی کشف شد.

عبدی با اشاره به اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند، خاطرنشان کرد: اموال مسروقه کشف شده پس از هماهنگی با مقام قضایی به مال باختگان تحویل می شود.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در پایان از شهروندان درخواست کرد، به هشدارها و توصیه های پلیسی توجه کرده خودروهای خود را در محل های خلوت و تاریک پارک نکنند و خودروی خود را به سیستم ایمنی مجهز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز