خبرگزاری کار ایران

مذاکرات کارگران اخراجی پتروشیمی ایلام و کارفرما بی‌نتیجه به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۱۵

«مذاکرات نمایندگان کارگران اخراجی پتروشیمی ایلام با مدیران میانی این مجموعه و مقامات محلی بی‌نتیجه به پایان رسید.»

مذاکرات نمایندگانکارگران اخراجی پتروشیمی ایلامبا مدیران میانی این مجموعه و مقامات محلی بی‌نتیجه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این جلسه که صبح امروز(چهارشنبه ۱۶ مهر) در پتروشیمی ایلام برگزار شد بدون آنکه به نتیجه خاصی منجر شود پایان یافت.

بر اساس این گزارش، کارفرما در پی تجمع شماری از کارگران مقابل مجلس وعده داده بود هر ۱۰۴ کارگر اخراجی را به صورت پیمانی و تا پایان اسفند ماه امسال استخدام کند و متعهد شود امنیت شغلی همه کارگران بعد از اتمام این قرارداد تضمین شود و با تغییر احتمالی پیمانکار هیچ کارگری اخراج نشود.

منابع کارگری ایلنا گزارش داده‌اند مدیران میانی حاضر در جلسه امروز بر خلاف وعده قبلی کارفرما برای تعهد در قبال امنیت شغلی کارگران مطالب دیگری را طرح کردند.

یکی از کارگران در این باره به ایلنا گفته است: اینان می‌خواهند زمان بخرند تا کارگرانی که از ابتدای تابستان حقوق نگرفته‌اند را واردار کنند تحت شرایط ناعادلانه به کار بازگردند یا از ادامه اشتغال در این واحد تولیدی منصرف شوند.

او در ادامه گفته است: مدیران پتروشیمی ایلام در جلسه امروز گفتند برای امنیت شغلی کارگران هیچ تضمینی نمی‌دهند و ما هم می‌گوییم بر اساس حکم اداره کار، کارگر پتروشیمی ایلام هستیم و تا زمانی که خلافش ثابت نشود این واحد تولیدی باید حقوقمان را بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز