خبرگزاری کار ایران

چهارمین روز اعتراض صنفی کارگران /

کارگران «واگن پارس» و کارفرما در قرارگاه خاتم الاوصیاء مذاکره کردند

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۵۴۶

«چهارمین روز اعتصاب کارگران واگن پارس در حالی آغاز شده است که هنوز از نتیجه جلسه دیشب سهامدار اصلی کارخانه، مدیرعامل و نمایندگان کارگران در تهران خبری در دست نیست.»

اعتراض صنفی نزدیک به ۹۰۰کارگر واگن پارساراک صبح امروز(سه شنبه ۸ مهر) به چهارمین روز متوالی وارد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، چهارمین روز اعتصاب کارگران واگن پارس در حالی آغاز شده است که هنوز از نتیجه مذاکرات دیشب سهامدار اصلی کارخانه، مدیرعامل و نمایندگان کارگران در تهران خبری در دست نیست.

بر اساس این گزارش، فرمانده قرارگاه نظامی خاتم الاوصیاء، مدیرعامل، مدیر حراست، اعضای شورای اسلامی کار، مسئول انجمن اسلامی و فرمانده بسیج واگن پارس دیشب در قرارگاه نظامی خاتم الاوصیاء(سهامدار اصلی کارخانه) برای رسیدگی به مطالبات صنفی کارگران تشکیل جلسه دادند.

یکی از کارگران پیش‌تر به ایلناگفته بود: مهم‌ترین موضوع برای حل مساله توقف تولید، پرداخت حقوق معوقه کارگران است. اگر حقوق سه ماه گذشته کارگران را پرداخت کنند، تولید مجددا از سر گرفته می‌شود.

گفتنی است نزدیک به ۹۰۰ کارگر واگن پارس اراک از روز شنبه(۵ مهر) در اعتراض به تعویق سه ماهه حقوق از ابتدای تیر ماه امسال دست از کار کشیده‌اند. کارگران واگن پارسیکبار دیگردر ماه گذشته دست از کار کشیده بودند اما اعتصابشان به دنبال توافق نمایندگان کارگران با کارفرما و فرماندار پایان یافته بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز