خبرگزاری کار ایران

مربیان معترض شب گذشته را مقابل وزارتخانه و مرقد امام سپری کردند / آغاز تجمع برای سومین روز متوالی

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۶۵

«حدود ۱۰۰ مربی پیش دبستانی شب گذشته(دوشنبه ۱۷ شهریور) را مقابل وزارت آموزش و پرورش سپری کردند و سایر معترضینی که از شهرهای دیگر آمده‌اند دیشب به مرقد امام خمینی در بهشت زهرا رفتند.»

مربیان پیش دبستانی معترض صبح امروز(سه شنبه ۱۸ شهریور) برای سومین روز متوالی در مقابل نهادهای دولتی تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این معلمان معترض که عموما از شهرهای دیگر خود را به پایتخت رسانده‌اند، طی دو روز گذشته تجمعاتی در مقابلساختمان نهاد ریاست جمهوریو وزارتآموزش و پرورشبرگزار کرده بودند.

بر اساس این گزارش، حدود ۱۰۰ مربی پیش دبستانی شب گذشته(دوشنبه ۱۷ شهریور) را مقابل وزارت آموزش و پرورش سپری کردند و سایر معترضینی که از شهرهای دیگر آمده‌اند دیشب به مرقد امام خمینی در بهشت زهرا رفتند.

یکی از مربیان پیش دبستانی به ایلنا گفته است «تا زمانی که آقای فانی در جمع ما حاضر نشود و تکلیف استخدام ما را روشن نکند، به تجمع ادامه می‌دهیم».

تجمع کنندگان به صدور بخشنامه اخراج مربیان پیش دبستانی، اجرا نشدن قانون تعیین تکلیف آنان، استنکاف دولت از تخصیص ردیف بودجه استخدامی و توهین آقای عسگری آزاد، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در صحن علنی مجلس(که مربیان پیش دبستانی را بی‌سواد خوانده بود) معترض‌اند.

به گفته منابع خبری ایلنا، «محمد بطحایی»، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در تجمع دیروز مربیان پیش دبستانی، آنان را تلویحا تهدید کرده بود که دیگر مقابل مجلس و نهاد ریاست جمهوری تجمع نکنند.

این مقام دولتی به مربیان پیش دبستانی گفته بود «دیگر برای استخدام خود در آموزش و پرورش تجمع نکنید چرا که به جایی نمی‌رسید».

این در حالی است که در تجمع دو روز پیش این مربیان(یکشنبه ۱۶ شهریور) مقابل نهاد ریاست جمهوری، به آنان وعده داده شده بود به مطالباتشان رسیدگی شود.

[اخبار کارگری ایلنا را درفیسبوک،تویتروگوگل +دنبال کنید]

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز