خبرگزاری کار ایران

دستگاه جوجه کشی و راهکارهای افزایش درآمد عامه مردم

asdasd
کد خبر : ۸۰۰۴۷۸

آیا به دنبال کسب درآمد در منزل هستید؟ ایا به دنبال شغل دوم برای افزایش در امد ماهانه خود میباشید ؟ ایا به دنبال شغلی تمام وقت با درآمد بالا میباشید؟ ایا با سرمایه اندک به کسب در آمد بالا می اندیشید ؟ پس این مقاله را تا انتها دنبال کنید . . .

دستگاه جوجه کشی چیست ؟

دستگاه جوجه کشی سامانه ای است ایزوله که شرایط محیطی از جمله دما ، رطوبت و حرارت را برای پرورش تخم های نطفه دار فراهم میکند.در حقیقت شبیه سازی است از طبیعت و مرغ مادر برای پرورش پرندگان ،ماکیان و خزندگان در ابعاد وسیع .

امروزه با افزایش بیکاری و وضعیت نابسامان اقتصادی کشور بسیاری از افراد به دنبال شغلی دیگر در کنار شغل اصلی خود میباشند واضح است که شغل دوم باید درآمدی قابل قبول و زمان کمتری را از فرد مورد نظر بگیرید در نتیجه گزینه های کمتری برای انتخاب شغل دوم وجود دارد . در این قسمت قصد دارم شمارا با انواع ماشین جوجه کشی ، قیمت آن و همینطور طریقه استفاده از دستگاه جوجه کشی را به شما آموزش دهم . در حقیقت در انتهای این مقاله شما با توجه به شرایط خود بهترین دستگاه جوجه کشی را برای کسب درآمد خود انتخاب خواهید نمود .

دستگاه جوجه کشی برندهای مختلفی از جمله : گروه صنعتی اسکندری ، بلدرچین دماوند ، کاکس ماشین ، طیوران صنعت فاخته ، ایزی باتور را داراست . دستگاه های جوجه کشی هرکدام از این تولیدکنندگان دارای ویژگی های خاص خود و همچنین ظرفیت های متفاوت میباشند بطور مثال ظرفیت دستگاه های گروه صنعتی اسکندری از 12 تایی تا 3 هزار تایی متغییر است ، بدنه PVC  ، سنسور سوئیسی SHT از ویژگی های بارز این کارخانه میباشد . شرکت بلدرچین دماوند با تجربه ای بالغ  بر 10سال دارای دستگاه های جوجه کشی صنعتی با بدنه فلزی و کنترلر هوشمند میباشد .از طرفی شرکت کاکس ماشین یکی از صادرکنندگان به نام دستگاه جوجه کشی به خارج از ایران میباشد. طیوران صنعت فاخته شرکتی نوپا اما با انگیزه است ، استفاده از قطعات اولیه با کیفیت و گران قیمت یکی از ویژگی هایی است که سبب رشد سریع این شرکت شده است .

برای کسب اطلاعات کامل درباره انواع دستگاه جوجه کشی و مشخصات فنی هرکدام میتوانید به فروشگاه چیکن هچ مراجعه نموده و نقد و بررسی تک تک شرکت ها ، محاسن و معایب هرکدام از محصولات انها را مطالعه نمایید و سپس برای خرید دستگاه جوجه کشی اقدام کنید .

قبل از خرید ماشین جوجه کشی در نظر داشته باشید شرایط محیطی که در آن زندگی میکنید در راندمان دستگاه وبه طبع انتخاب نوع دستگاه جوجه کشی مناسب برای شما موثر است . در واقع اگر در محیطی سردسیر زندگی میکنید و دمای محیط اطراف شما همواره سرد است مهم ترین ویژگی که برای خرید ماشین جوجه آوری باید در نظر بگیرید عایق بندی و بدنه آن است . بدنه دستگاه جوجه کشی شما حتما باید از جنس  ABS بوده و عایقی بسیار قوی حفاظ های دستگاه را بپوشاند و اجازه ورود هیچگونه هوایی را از محیط خارج به داخل دستگاه ندهد زیرا با ورود کوچکترین دمایی به داخل دستگاه ( در محیطی که اختلاف دمایی بالایی با درون دستگاه دارد ) شک دمایی سبب مرگ میر تخم های نطفه دار داخل دستگاه میشود .

دستگاه جوجه کشی اسکندری :

اگر جوجه گیری از تخم های نطفه دار بومی ، اهلی و زینتی را به عنوان شغل اصلی خود در نظر گرفته اید و همچنین دانش و تجربه کافی را در امر جوجه کشی ندارید توجه داشته باشید که دستگاه جوجه کشی که انتخاب میکنید حتما دارای سیستم انتخاب پرنده و برد فوق هوشمند باشد ، به کمک این سیستم دیگر نیازی به تنظیم دما ، رطوبت ، بررسی کالیبراسیون و . . . نبوده و شما تنها با یک کلیک میتوانید در ابعاد وسیع از پرنده مورد نظر خود جوجه گیری کنید . در حقیقت با استفاده از سیستم انتخاب پرنده شما تخم های نطفه دار را داخل دستگاه جوجه کشی قرار داده و نوع پرنده را با فشردن یک کلیک به دستگاه معلوم مینمایید پس از آن دستگاه بصورت کاملا اتوماتیک و هوشمند بعد از اتمام دوره جوجه کشی جوجه های سالم را به شما تحویل میدهد . این نوع سیستم یکی از دست آورد های کارخانه  EIG و یا همان دستگاه جوجه کشی اسکندری میباشد .

دستگاه جوجه کشی و راهکارهای افزایش درآمد عامه مردم

اگر قصد دارید در خانه های روستایی ، منزل شخصی ، آپارتمان و یا ویلای خود به جوجه گیری بپردازید دستگاه های جوجه کشی خانگی در اندازه های 10 تا 50 عددی برای شما مناسب هستند. در حقیقت این محصولات فضای بسیار کمی را اشغال میکنند و همینطور مصرف انرژی بسیار پایینی دارند به همین دلیل است که بسیاری از افراد از دستگاه های جوجه کشی کوچک به عنوان وسیله ای تفریحی برای خانواده های خود استفاده میکنند و از پرندگان زینتی خود که در منزل نگهداری میکنند جوجه گیری انجام میدهند.

توجه داشته باشید که برای جوجه گیری از پرندگان زینتی وگران قیمت دستگاه های جوجه کشی مخصوصی طراحی و تولید میشود و اگر قصد جوجه گیری از این نوع پرندگان را دارید حتما از دستگاه های مخصوص پرندگان زینتی استفاده کنید .

قیمت انواع ماشین جوجه کشی و دستگاه جوجه کشی ارزان :

ماشین های جوجه کشی درایران بسیار متنوع بوده و دارای قیمت های متفاوت میباشد.در حقیقت مبلغ قابل پرداخت برای هر محصولی باتوجه به قطعات اولیه ، گارانتی ، خدمات پس از فروش و یا در یک کلام کیفیت کالا محاسبه میگردد.اما این بدان معنی نیست که دستگاه های جوجه کشی ارزان قیمت موجود در بازار کیفیت لازم را ندارند ، چه بسا تعدادی از دستگاه جوجه کشی ارزان قیمتی که راندمان بالای 95 درصدی داشته و قیمت مناسبی نیز دارند اما این اصل همیشه صدق نمیکند به شما توصیه میکنم قبل از خرید محصولات جوجه کشی اطلاعات لازم و کافی درباره دستگاه مورد نظرتان را کسب نمایید .

فروشگاه چیکن هچ به عنوان یک مرجع رسمی و کامل دستگاه جوجه کشی و تجهیزات مرغداری اطلاعات کافی درباره تمام ماشین های جوجه کشی خارجی و ایرانی را در اختیار شما قرار میدهد توجه داشته باشید که چیکن هچ حقایق را درباره تولیدکنندگان ماشین جوجه آوری در اختیار شما قرار میدهد در این وبسایت میتوانبد معایب دستگاه ها را نیز مطالعه کنید و مناسب تریم محصول را انتخاب و خرید نمایید.

اگر از نظر اقتصادی و مالی محدودیت در انتخاب ماشین جوجه گیری دارید و همچنین قصد انتخاب بهترین دستگاه جوجه آوری را دارید و صفحه ای را در فضای وب نمیابید که قیمت تمام دستگاه های جوجه کشی موجود در ایران را به شما نمایش دهد به صفحه قیمت دستگاه جوجه کشی مراجعه نمایید در این صفحه میتوانید انواع دستگاه های جوجه کشی ایرانی و خارجی را در ابعاد 10 تا 6 هزارعددی همراه با قیمت و مشخصات فنی را مشاهده نمایید .

شناخت دستگاه جوجه کشی و آشنایی با قطعات مختلف و ویژگی های آنها به شما در انتخاب صحیح بسیار کمک خواهد کرد. متأسفانه برخی از تولید کنندگان به سرمایه افراد چشم طمع دوخته و با جولان دادن شعارهای تبلیغاتی مختلف، قصد گمراه نمودن کاربر را دارند. بیشتر افرادی که از تجربه و اطلاعات کمتری برخوردار می باشند، در مسیر اشتباه قدم برداشته و سرمایه کنار گذاشته شده برای شروع شغل دوم را از دست می دهند و به شدت از ادامه کار منصرف میشوند.

بدین جهت از شما دعوت می نماییم که برای کسب اطلاعات بیشتر در حوزه دستگاه های جوجه کشی حتما به منابع معتبر رجوع کنید. جوجه کشی از پرنده های مختلف کار بسیار لذت بخش و در عین حال سود آور است اما انتخاب غیر صحیح دستگاه به همان اندازه می تواند اوقات شما را تلخ کند.

باید بدانید که پرورش پرنده زینتی حساس تر از پرنده های دیگر می باشد. در برخی از موارد خرید چند عدد تخم نطفه دار این پرنده ها بسیار بیشتر از قیمت دستگاه جوجه کشی تمام میشود. از این رو اگر در ابتدا قصد جوجه کشی از پرنده های گران قیمت را دارید، باید علاوه بر انتخاب دستگاه حرفه ای از تخم های نطفه دار قوی نیز استفاده کنید. بسیاری از شرکت ها انواع تخم پرنده زینتی عرضه میکنند. اما توصیه میشود برای خرید تخم نطفه دار بصورت حضوری اقدام نمایید و به افراد معتبر در این زمینه مراجعه کنید. جوجه کشی از پرنده های زینتی و گران قیمت باید در مقیاس های کم و با دستگاه های بسیار با کیفیت خانگی انجام بگیرد. زیرا تخم نطفه دار این نوع پرنده ها حساس تر و جوجه کشی از آنها به مراتب سخت تر از ماکیان میباشد. در ابتدا توصیه میشود که برای کسب تجربه، از پرنده های اهلی همچون مرغ، بوقلمون و ... جوجه کشی کنید تا تجربه لازم در زمینه نحوه استفاده از دستگاه، شرایط محیط، شرایط تخم نطفه دار و سایر موارد را به دست بیاورید. در این صورت احتمال موفقیت شما در جوجه کشی از پرنده های زینتی قوت می گیرد و می توانید راندمان های بالایی به دست بیاورید.

دستگاه جوجه کشی و راهکارهای افزایش درآمد عامه مردم

یکی دیگر از فاکتورهای موفقیت در زمینه پرورش طیور و پرنده های زینتی، جمع آوری اطلاعات کامل در مورد پرنده مد نظر می باشد. توجه داشته باشید که در این کسب و کار تجربه حرف اول را می زند. لذا از تجربیات افراد فعال در این زمینه استفاده کنید.  https://chicken-hatch.com/  

 تا بی گدار به آب نزده باشید. پرنده های گوناگون  شیوه نگه داری مختلف و تجهیزات خاصی نیاز دارند. آشنایی با خوراک پرنده، بیماری ها، محیط پرورش و نحوه جوجه کشی از پرنده و ... از مباحث مهمی می باشند که شما باید در مورد آنها اطلاعات گردآوری کنید. برای جمع آوری اطلاعات، اینترنت یکی از بسترهای بسیار مفید می باشد که می توانید از آن استفاده کنید. در حوزه پرورش طیور، وب سایت ها و همچنین انجمن های مختلفی در اینترنت راه اندازی شده اند. مطمئنا در لابه لای این وبسایت ها می توانید مطالب مفید زیادی به دست آورید. بدین ترتیب شما می توانید با انگیزه و با اعتماد بیشتر این کار را استارت بزنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز