خبرگزاری کار ایران

ایجاد ۱۵۰ شغل مستقیم در فولاد پارس هفت تپه/ بهره‌برداری از سیستم غبارگیر شرکت

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۷۱۳۰

مدیرعامل شرکت فولاد پارس هفت تپه گفت: فولاد پارس هفت تپه در شهرک صنعتی شهرستان شوش دانیال(ع) برای ۱۵۰ نفر شغل ایجاد کرده است و همچنین به مناسبت هفته هوای پاک سامانه کنترل آلودگی هوای این کارخانه افتتاح شد.

به گزاش خبرنگار ایلنا، برزو صالحی اظهار داشت: فولاد یک صنعت مادر است و وجود آن برای توسعه صنعتی شهرستان لازم بود که به لطف خداوند و تلاش سهامداران و مدیران به مرحله اجرایی رسید.

وی درخصوص روند تولید، محدودیت‌ها و چالش‌های موجود گفت: بحمدا… همکاران ما در سنگر تولید و در سالی که به سال «جهش تولید» نامیده شده توانسته‌اند با تلاش و کوشش وصف ناپذیر تولید شمش فولادی را با وجود مشکلات و محدودیت‌های عدیده مطابق برنامه پیش‌بینی شده انجام دهند و با توکل به قدرت لایزال الهی و تلاش بی‌وقفه به این روند ادامه خواهند داد.

مدیرعامل شرکت فولاد پارس هفت تپه درپاسخ به این سؤال که نیروی انسانی سازمان نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف و برنامه‌های شرکت دارند، دیدگاه و انتظارات شما از نیروی انسانی چیست؟ گفت: در مورد نیروی انسانی شرکت باید بگویم فولاد پارس هفت تپه مثل سایر کارخانجات بدون نیروی انسانی، جنگلی از آهن‌آلات بیش نیست و از همین جهت است که نیروی انسانی را امروزه سرمایه‌های انسانی می‌نامند.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر در حال حاضر شرکت فولاد پارس هفت تپه به این نقطه از تولید سالانه تقریبا ۱۰۰هزار تن شمش فولادی رسیده است، چیزی نیست جز ایمان به کار و تلاش و کوشش کارکنانی که منافع و موفقیت‌های شرکت را از منافع و موفقیت‌های فردی خود جدا نمی‌دانند و هر آنچه در توان دارند را برای سربلندی شرکت که به آن تعلق دارند در طبق اخلاص می‌گذارند.

مدیرعامل شرکت فولاد پارس هفت تپه درباره اشتغال‌زایی نیروی بومی توسط این شرکت گفت: فولاد پارس هفت تپه تا امروز برای ۶۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم و ۱۵۰ نفر به طور مستقیم از شهرستان شوش دانیال(ع) اشتغالزایی کرده است.

صالحی در ادامه افزود: بیش از ۹۰ درصد از استخدامی‌ها با مدرک دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس بومی شهرستان شوش دانیال(ع) هستند.

مدیرعامل شرکت فولاد پارس هفت تپه به این سوال که دغدغه‌های مردم منطقه در بحث محیط زیست را به چه شکل مرتفع می‌کنید؟ پاسخ داد: اعتقاد ما بر این است که در تمام صنایع، آلودگی‌های زیست محیطی مانند اشتغالزایی منطقه، اهمیت فراوانی دارد و وظیفه داریم در حد توان آلودگی را در مجموعه و نگرانی در اذهان عمومی رفع کنیم. بر همین اساس برای رفع نگرانی مردم پروژه غبارگیر صنعتی بگ فیلتر در کنار کارخانه احداث شده و امروز ۳۰ دی ماه با حضور مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.

صالحی گفت: این اقدام در راستای حفاظت از محیط زیست و بهبود شرایط زیست محیطی بوده است و سیستم غبارگیر به عنوان ریه‌های تنفسی کارخانه است که عملکرد صحیح آن تأثیر چشمگیری در حذف غبار و آلودگی‌های هوای ناشی از فرآیندهای تولید و درنتیجه حفظ سلامت کارکنان زحمتکش فولاد پارس هفت تپه و همچنین محیط زیست دارد.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از این سیستم در کنترل و کاهش آلاینده‌ها تاثیر فراوانی دارد.

مدیرعامل شرکت فولاد پارس هفت تپه در پایان گفت: اینجانب به عنوان یکی از خدمتگزاران کشور، خود و مجموعه این شرکت تمامی تلاش خود را جهت ارائه محصول با کیفیت بکار خواهیم بست و امیدواریم در انجام وظایف محوله به نحو مطلوب‌تر عمل نماییم و موفقیت و کامیابی شما را از ایزد منان خواهانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز