خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آپادانا سرام:

حقوق کارگران به موقع پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۹۷۳

اعضای هیات اجرایی خانه‌کارگر استان قزوین به مناسبت آغاز هفته بسیج با مدیرعامل کارخانجات آپادانا سرام دیدار کردند.

به گزارش ایلنا، عیدعلی کریمی (دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین) در دیدار با علی بابایی (مدیرعامل کارخانه آپادانا سرام) ضمن تبریک هفته بسیج و تقدیر از وی که توانسته‌ این واحد تولیدی را با همه مشکلات به رونق تولید برساند، گفت: مدیریت کارخانه بزرگی همانند آپادانا سرام که توانسته علارغم وجود همه مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه کشورهای غربی این واحد را مدیریت کند و در طول یکسال با افزایش خطوط تولیدی باعث رونق تولیدات آن شود، کار جهادی است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اظهار اینکه آقای بابایی از مدیران فعال و خوش‌نام و باتجربه شهر صنعتی البرز هستند و توانمندی مدیریت ایشان بر کسی پوشیده نیست، افزود: جامعه کارگری از پرداخت به موقع حقوق کارگران و امنیت شغلی که در این واحد تولیدکننده برای آن‌ها فراهم شده، خوشحال و خشنود است.

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین افزود: قطعاً کارگران وقتی بدانند هم امنیت شغلی دارند و هم مطالباتشان به موقع پرداخت می‌شود، با انگیزه بیشتری کار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری از مدیران لایق، مبتکر و دلسوز همانند آقای بابایی حمایت می‌کند، افزود: مدیرانی که برای خدمت به رونق تولید و اقتصاد کشور تلاش می‌کنند باید حمایت بشوند نباید به مدیران خدوم، سیاسی نگاه کرد بلکه معتقدیم باید دست اینگونه مدیران را هم گرفت تا چرخ تولید کارخانجات به گردش دربیاید.

به گفته وی؛ دستاوردهای امروز کشور، مرهون تلاش‌های مدیرانی است که مخلصانه تلاش می‌کنند و کارگرانی که با وجود همه مشکلات معیشتی، با سلامت هرچه بیشتر به امر خدمتگزاری مشغولند که باید از همه آنان صمیمانه تشکر کرد.

در ادامه این دیدار علی بابایی (مدیرعامل کارخانه آپادانا سرام) نیز با ارائه گزارشی از عملکرد یکساله کاری خود در کارخانه آپادانا سرام گفت: در سال گذشته زمانی که مسولیت اداره شرکت به اینجانب واگذار شد، فعالیت تولیدی این کارخانه کاملا متوقف بود اما امروز خوشبختانه ۱۲ خط تولید در حال تولید با حداکثر ظرفیت دارد.

وی افزود: خوشبختانه پرداخت حقوق کارگران به موقع است و از بدهی‌های متفرقه تاحدودی کاسته شده است.

مدیرعامل کارخانه آپادانا سرام در ادامه با تشکر از حمایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیرعامل هلدینگ اتیه صبا و برخی مسئولان استانی در پایان گفت: برای استفاده از ظرفیت‌های بیشتر کارخانه در زمینه تولید و اشتغال‌زایی بیشتر از هر چیزی نیازمند حمایت مسئولین استانی هستیم تا بتوانیم خطوط تولید را افزایش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز