خبرگزاری کار ایران

نمایش خدمات سازمان تامین اجتماعی در قالب هنری

asdasd
کد خبر : ۹۷۲۸۷۹

در نمایشگاه اقتدار 40 که در سازمان تامین اجتماعی در حال برگزاری است، دستاوردهای مربوط به 4 دهه فعالیت و خدمت رسانی این نهاد در قالب‌های هنری مختلف به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مهدی تیموری، سرپرست حوزه بسیج سازمان تأمین اجتماعی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، در خصوص این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه دستاوردهای مربوط به 4 دهه فعالیت و خدمترسانی سازمان تأمین اجتماعی به ایران اسلامی در قالب‌های هنری مختلف به نمایش گذاشته شده است و با نصب تصاویر و یادمان شهدا یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت را گرامی می‌داریم. 

وی ادامه داد: غرفه ویژه بسیج جامعه پزشکی نیز در نمایشگاه سازمان تأمین اجتماعی دایر است و خدمات پزشکی و همچنین هدایای مراقبتی کرونا به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

همچنین عادل دهدشتی، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استانهای سازمان تامین اجتماعی در مورد برپایی این نمایشگاه گفت: به پاس چهلمین سالگرد دفاع مقدس و به منظور تبیین عظمت و فداکاری ملت بزرگ ایران نمایشگاه بزرگ دستاوردهای 40 سال اقتدار و سربلندی با شعار محوری ما قوی هستیم و با عنوان اقتدار 40 در جهت معرفی دستاوردهای سازمان تأمین اجتماعی در حوزه‌های بیمه‌ای و درمانی در باغ موزه دفاع مقدس و در ساختمان ستاد مرکزی سازمان تأمین اجتماعی برگزار شده است.

 در فراخوان بسیجیان حوزه مقاومت سازمان در هفته دفاع مقدس؛ راهپیمائی و غبار روبی ونثار گل به شهدای 8 سال دفاع مقدس، شهدای سازمان شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای مدافع سلامت جزو برنامه های این هفته اعلام شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز