خبرگزاری کار ایران

در هیات امنای مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران مطرح شد؛

بازسازی و تعمیر مجموعه‌های ورزشی کارگران در دوران کرونا/ مجموعه اقامتی محمودآباد به وزارت کار برمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۶۵۹

نهمین نشست هیات امنای مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، نهمین نشست هیات امنای مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران کشور با حضور «غلامرضا پناه» معاون توسعه مدیریت و منابع، «ابراهیم صادقی‌فر»، معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدمصطفی هاشمی‌طبا» عضو هیات امنا و سایر اعضای هیات امنا امروز عصر در محل سالن کنفرانس ساختمان شهید بهشتی برگزار شد.

در این نشست که پیرامون وضعیت اداره و نگهداری مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران در دوران سخت کرونا و نحوه نگهداری آن و همچنین برنامه‌های آتی اداره مجموعه‌ها تشکیل شد، «ابراهیم صادقی‌فر» گفت: هر چند کرونا تمامی فعالیت‌های ورزشی و مجموعه‌های ورزشی را تحت تاثیر خود قرار داده اما همکاران ما با تلاش و تدبیر از این فرصت برای بازسازی و تعمیر مجموعه‌ها از جمله قدیمی‌ترین و اولین مجموعه ورزشی کارگری در تهران پرداختند و الحمدالله این موقعیت را تبدیل به فرصت کردیم  تا پس از نیم قرن یک بازسازی اساسی در مجموعه ورزشی کارگران شهید معتمدی انجام گیرد و منتظر شرایطی هستیم تا آن را افتتاح کنیم.

صادقی‌فر اضافه کرد: با دستور جناب آقای وزیر بازسازی اساسی مجموعه شهید معتمدی با تلاش اداره کل امور ورزشی و مدیریت و پرسنل مجموعه خیلی خوب و به سرعت انجام پذیرفت و اکنون آماده بهره‌برداری است که به محض عادی شدن شرایط امکان استفاده بیشتری توسط مردم و بخش خصوصی فراهم خواهد بود.

صادقی‌فر اضافه کرد: ما از دو سال گذشته طرح استعدادیابی فرزندان کارگران را در چند رشته ورزشی آغاز کرده‌ایم و البته به سلامت خانواده‌های کارگری نیز از طریق همایش‌های بزرگ و جشنواره‌های خانودگی سراسری و استانی هم توجه می‌کنیم و در چند استان استعدادیابی در رشته‌های کشتی و فوتبال و رزمی را در دستور قرار دادیم و حرکت اولیه‌اش را انجام دادیم ولی کرونا تمام فعالیت‌ها را فعلا تحت تاثیر خود قرار داده است.

معاون توسعه منابع و مدیریت وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز با استقبال از فعالیت‌های ورزشی و سلامت محور برای کارگران و خانواده‌های ایشان، گفت: یقینا کار اداره ورزشگاه‌ها باتوجه به اینکه وابسته به درآمدزایی هم هست، در این اوضاع و احوال بسیار دشوار شده و مجموعه‌های اقامتی و ورزشی اکنون با سختی‌های مواجهند که ما تلاش کردیم حقوق پرسنل و هزینه‌های نگهداری این مجموعه‌ها را به روز رسانی کنیم و از زحمات و تلاش‌های اداره کل ورزشی و مدیران مجموعه‌ها و پرسنل آنها نیز نهایت قدردانی را داریم.

همچنین پناه در خصوص زمین جایگزین برای احداث مجموعه اقامتی محمودآباد که در دولت گذشته به شهرداری واگذار و قرار شد در یک مکان مناسب دوباره مجموعه‌ای احداث و تحویل وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی شود، مطالبی را جویا شد که حیدری مدیرکل ورزش کارگران گفت: با تلاش همکاران ما به خصوص آقای اسناوندی که و پیگیری‌های مجدانه ایشان و سایر همکاران به پیشرفت‌های خوبی رسیده‌ایم و یقینا در آیندهای نزدیک این جایگاهی که متعلق به کارگران عزیز سراسر کشور است به ایشان تعلق می‌گیرد و بلافاصله کارهای نقشه‌ریزی و عملیاتی شدنش را آغاز خواهیم.

«حامد حاجی‌پور» مدیر مجموعه ورزشی کارگران معتمدی نیز در این نشست گزارشی مختصر از روند بازسازی این مجموعه را همراه با تصاویر مربوطه ارائه کرد.

بازسازی زیبای زمین چمن فوتبال، بازسازی اساسی خانه کشتی، احداث اولین سالن رزمی استاندارد در ایران، بازسازی سالن اصلی و کهن و 50 ساله ورزشگاه، بازسازی موتورخانه‌ها و استخر زیبای مجموعه، و بازسازی بخش‌های مختلف از جمله مواردی بود که حاجی‌پور به آن اشاره کرد.

در این نشست «جواد رمضی» رییس فدراسیون کارگری،  «احمد اسناوندی» معاون اداره کل، «صبا سهامی» کارشناس حقوقی و تعدادی از بهره‌برداران نیز حضور داشتند.

طرح‌های سرمایه‌گذاری توسعه ورزشگاه معتمدی، تصمیم در باره پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی کارگران زاهدان، سرمایه‌گذاری در مجموعه سوار کاری کرج، اتخاذ تصمیم در باره مجموعه ورزشی غدیر یزد با احداث 5 مکان تخصصی، پیشنهاد و تصویب تغییر یک بند از اساسنامه مجموعه‌های ورزشی کارگری کشور  و رای کمیسیون ماده 100 شهرداری منطقه 16 شهرداری تهران در مورد ورزشگاه شهید معتمدی از دیگر مباحث نهمین جلسه هیات امنای مجموعه‌های ورزشی و تفریحی کارگران کشور بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز