خبرگزاری کار ایران

یک فعال صنفی نظام پرستاری اهواز مطرح کرد:

تعدادی از پرستاران در اهواز هنوز حقوق اسفند را دریافت نکرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۶۳۶

تعدادی از پرستاران شرکتی در اهواز هنوز دستمزد اسفند ماه را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دعیر بوعذار (نایب رییس هیات مدیره نظام پرستاری اهواز) از عدم پرداخت دستمزد اسفند ماه و مطالبات تعدادی از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد. 

به گفته او؛ از آغاز بحران‌ کرونا جامعه پرستاری پرستاران با تلاش توصیف‌ناپذیر در بیمارستان مختص کرونا رازی و سایر بیمارستان‌های اهواز برای سلامت مردم شب و روز تلاش کردند و باتوجه به اینکه دما و رطوبت شهر اهواز شرایط زجرآوری برای پوشیدن لباس‌های مختص کرونا ایجاد کرده ولی باعث نشد که پرستاران تعلل یا خللی در کارشان جهت امر سلامت بیماران پیش بیاید. آنها از خانه و خانواده و فرزند خود گذشتند تا نگذارند خانواده‌ای داغدار شود.

این فعال صنفی نظام پرستاری اهواز مطرح کرد: علیرغم نقش بی‌بدیل پرستاران در بحران کرونا و لزوم حمایت‌های همه‌جانبه از این قشر مظلوم، ولی در کمال تاسف شاهد آن هستیم باوجود کمبود همیشگی و شدید نیرو که هر پرستار اهوازی در قیاس با سایر کلان‌شهرهای کشور به جای ۳ پرستار مشغول به خدمت می‌باشند این درحالی‌ست که باید آمار پرستار به تخت طبق استانداردهای داخلی  بالای (۱.۵) نفر باشد.  

وی افزود: متأسفانه در این شرایط از مشکلات پرستاران صحبتی میان آورده نمی‌شود.

 وی خاطر نشان کرد: گروهی از همکاران ما از سال‌های متمادی و بنا به دلایلی کاملاً نامشخص هنوز دغدغه امنیت شغلی و استخدام دارند و تا امروز حقوق اسفند ماه و سنوات ۹۸ را دریافت نکرده‌اند. متاسفانه حافظان سلامت درحال حاضر خود گرفتار گذران معیشت خود هستند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز