خبرگزاری کار ایران

به منظور جایگزینی نیروهایی که به دلایلی در محل کار خود حاضر نمی‌شوند؛

به‌کارگیری نیروی موقت در مراکز تامین اجتماعی برای مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۶۱۱

به دنبال شیوع بیماری ویروس کرونا در برخی از شهرهای کشور، هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی به منظور کمک و پشتیبانی برای پیشگیری از ابتلای تعداد بیشتری از هموطنان به ویژه بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران، اقدامات عملیاتی این سازمان را تصویب کرد.

 به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علیرضا خواک (مشاور رئیس هیات مدیره و مدیرکل دفتر هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی) با اعلام این مطلب گفت: باتوجه به تشریح آخرین گزارش وضعیت مراکز درمانی این سازمان مبنی بر فعالیت‌های صورت گرفته از سوی مدیریت‌های درمان استان‌ها جهت مقابله با بیماری ویروس کرونا، هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی جلسه‌ای را در روز دوشنبه ۵ اسفند تشکیل و اقدامات عملیاتی این سازمان را با هدف ارائه خدمات شایسته‌تر به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران عزیز به شرح زیر تصویب کرد.

- تشکیل ستاد مدیریت بحران سازمان تامین اجتماعی در معاونت درمان با قید فوریت.

- تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز مدیریت‌های درمان استان‌های درگیر جهت پیشگیری از ویروس کرونای جدید.

- اعطای مجوز موقت به‌کارگیری و تامین نیروی انسانی مورد نیاز به جایگزینی نیروهایی که به دلائلی در محل کار خود حاضر نمی‌شوند اعم از (پزشکی، خدماتی و...) با توجه به شرایط بحرانی پیش آمده.

- تامین تنخواه مورد نیاز جهت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان‌های درگیر به منظور تامین نیازهای ضروری و اضطراری و تشویق و حمایت پزشکان و کارکنانی که در فرآیند مقابله با بحران مشارکت دارند.

- اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه در سطوح ستادی، استانی و اجرایی (بیمه و درمان) و کارگزاری‌ها که محل مراجعه ذی‌نفعان سازمان است.

او افزود: به منظور ارتقای سطح آگاهی عمومی هموطنان به ویژه بیمه‌شدگان، مستمری بگیران و کارکنان خدوم این سازمان در بخش‌های بیمه‌ای، درمانی و سایر واحد‌های مربوطه، مقرر شده است نسبت به تشکیل کمیته‌های تخصصی با هدف برگزاری کلاس‌های آموزشی برای تمامی کارکنان (بیمه‌ای و درمانی) سازمان تامین اجتماعی و اطلاع رسانی از طریق رسانه‌های مختلف اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز