خبرگزاری کار ایران

کارگران گروه ملی صنعتی فولاد ایران:

وقتی کف خیابان‌های اهواز به دنبال حق بودیم، محجوب و جلودارزاده صدایمان را شنیدند!

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۱۶۳

جمعی از کارگران فولاد اهواز با صدور بیانیه‌ای از علیرضا محجوب و سهیلا جلودارزاده حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کارگران گروه صنعتی فولاد ایران، با امضای بیانیه‌ای از علیرضا محجوب و سهیلا جلودارزاده حمایت کردند.

در این بیانیه که به امضای جمعی از کارگران رسیده، می‌خوانیم: ما کارگران شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران واقع در شهر اهواز که از بزرگترین قربانیان خصوصی‌سازی‌های بدون برنامه و آغشته به فساد کشور در سالیان اخیر بوده‌ایم و در پی آن تمام زندگی خانوادگی و شغلی‌مان تحت تاثیر شدید مشکلات بسیاری اعم از اقتصادی، اجتماعی و روانی قرار گرفته و بالطبع اتفاقات ناگواری را برایمان رقم زده و همچنان هم عواقب آن گریبانگیرمان می‌باشد.

لذا به دلایلی که در ادامه خواهد آمد حمایت همه‌جانبه خود را از نمایندگان راستین جامعه کارگری کشور، جناب آقای علیرضا محجوب و سرکار خانم سهیلا جلودارزاده اعلام می‌داریم و از تمامی تشکل‌های کارگری، شوراهای اسلامی کار، انجمن‌های صنفی کارگری، جامعه معزز کارگری و آحاد مردم استان تهران بزرگ تقاضامندیم که با مشارکت حداکثری و حمایت همه‌جانبه خود از این دو کاندیدای محترم، موجباتی را فراهم آورند تا  بیش از پیش دست جامعه کارگری در مجلس شورای اسلامی خالی نماند.

بدون شک آنان نیز می‌توانستند همانند بسیاری از دست‌اندرکاران و مسئولین به‌جای حمایت از جامعه کارگری و پیگیری مشکلاتشان و به جان خریدن تبعات و عواقب آن از موهبت‌های همیاری و همراهی با جامعه سرمایه‌داری و کارگر ستیز بهره‌مند گردند.

۱ ــ به یاد داریم در ایامی که در کف خیابان‌های اهواز، سفره بی‌نان، مظلومیت و دادخواهی خود را فریاد می‌زدیم، دست استمداد خواه‌مان را هیچ مسئول و ارگانی در دست نگرفت ولی این دو بزرگوار بودند که با حضور و حمایت خود، دلگرمی ما را سبب شدند و صدایمان را به گوش ساکنین بهارستان (مجلس شورای اسلامی) رساندند.

۲ ــ به یاد داریم در شرایطی که ۴۲ نفر از ما به ناحق در بازداشت به سر می‌بردند، با دعوت این بزرگواران مقدمات حضور همکارانمانرا در جلساتی که به منظور بررسی مشکلات شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در وزارت کار، کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و فراکسیون کارگری مجلس تدارک دیده و فراهم نمودند و با رایزنی‌های ثمربخش خود با مقام‌های امنیتی و اطلاعاتی زمینه‌ساز آزادی همکاران در بندمان شدند.

۳ ــ به یاد داریم که چگونه پیگیر مستمر مشکلات ما با استفاده از تمام امکاناتی که در دست داشتند، بودند، حتی پس از ایام اعتراضات.

البته واقف هستیم که حل تمام مشکلات جامعه کارگری کشور را نمی‌توان فقط از این دو نماینده پرتلاش انتظار داشت و در این راستا باید همه ارکان نظام همراهی و همت کنند.

۴ ــ به یاد داریم که هیچ‌گاه نگذاشتند مشکلات کارگران و شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران را گَرد فراموشی فرابگیرد و در حد امکان در نطق‌های پیش از دستور خود در مجلس شورای اسلامی، جلسات متعدد با وزارت کار و در این اواخر نیز در نشست سالیانه خانه‌های کارگر سراسر کشور یادآور مشکلاتمان شدند.

در پایان، مجددا خواهان حضور حداکثری و پرشور جامعه کارگری و مردم فهیم استان تهران در انتخابات جهت حمایت همه‌جانبه از جناب آقای علیرضا محجوب و سرکار خانم سهیلا جلودارزاده به عنوان نمایندگان راستین جامعه کارگری در مجلس شورای اسلامی می‌باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز