خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری کارگری روز شنبه ایلنا می‌خوانید؛

حقوق بازنشستگان هم‌تراز با تورم و خط فقر افزایش یابد/بازنشستگی پیش از موعد کارگران معلول منوط به الحاق تبصره و تامین مالی است/زمان پرداخت عیدی کارمندان دولت مشخص شد/یارانه نقدی بهمن فردا شب واریز می‌شود/رای کمیسیون تلفیق به نفع نجومی‌بگیران

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۶۲۳

امروز مطالب تازه‌ای درباره بازنشستگان، عیدی کارمندان و یارانه نقدی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مطالبی درباره بازنشستگان، عیدی کارمندان و یارانه نقدی مهم‌ترین مطالب منتشر شده در سرویس کارگری ایلنا بود. امروز همچنین گزارش‌هایی درباره مالیات، تجمیع اطلاعات مردم و فساد انتشار یافت. خبری درباره پرستاران از دیگر مطالب منتشر شده این روز بود.

 حقوق بازنشستگان هم‌تراز با تورم و خط فقر افزایش یابد

یک فعال صنفی بازنشستگان با انتقاد از سیاست‌های بودجه‌ای گفت: مستمری بازنشستگان باید همتراز با تورم و خط فقر افزایش یابد.

 بازنشستگی پیش از موعد کارگران معلول منوط به الحاق تبصره و تامین مالی است

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مشکلات بازنشستگی پیش از موعد کارگران معلولان جوابیه‌ای صادر کرد.

 زمان پرداخت عیدی کارمندان دولت مشخص شد

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: عیدی کارکنان دولت با حقوق بهمن ماه واریز می‌شود.

 یارانه نقدی بهمن فردا شب واریز می‌شود

صد وهشتمین مرحله از پرداخت یارانه‌های نقدی فردا به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

 رای کمیسیون تلفیق به نفع نجومی‌بگیران

با مصوبه‌ی کمیسیون تلفیق، همه مزدبگیرانی که بین ۳ تا ۲۱ میلیون تومان در ماه حقوق می‌گیرند، به‌طور یکسان ۱۰ درصد مالیات می‌دهند و تنها گروه‌های درآمدی که بالای ۲۱ میلیون تومان در هر ماه درآمد دارند، ۲۰ درصد مالیات خواهند داد؛ این مصوبه، خلاف قاعده عدالت است و تنها به نفع نجومی‌بگیران عمل می‌کند.

 آیا دولت اقدام به تجمیع اطلاعات مردم می‌کند؟

پایگاه‌های اطلاعاتی زیادی به شکل جزیره‌ای در کشور وجود دارند که بر اساس نیازهای خود اطلاعات مورد نیاز خود را تجمیع می‌کنند تا اهداف سازمانی خود را پیش ببرند اما هنوز هیچ دستگاهی مکلف به ارائه اطلاعات برای تجمیع در یک بانک اطلاعاتی سراسری نشده است.

 تیر خلاص به فساد سیستماتیک با شفاف‌سازی

می‌دانیم که فقر و فساد در ارتباط مستقیم با هم هستند، اما در سال‌های اخیر به‌رغم بیان اظهارات متعدد درباره مقابله با فساد، اتفاق چشمگیری رخ نداده است.

 معوقات ۱۱ ماهه پرستاران از سوی دانشگاه‌ علوم پزشکی تکذیب شد

معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در باب معوقات کارانه و اضافه‌کاری پرستاران توضیحاتی داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز