خبرگزاری کار ایران

مرعشی:

700 نفر از کارگران کاغذسازی پارس بیمه تامین اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۳۵۰

همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر، سیدمحمد مرعشی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان خوزستان از شرکت صنایع کاغذ پارس هفت تپه بازدید و با مدیران و کارگران این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سیدمحمد مرعشی (مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان) در دیدار با مدیران و کارگران شرکت صنایع کاغذ پارس با اشاره به سال رونق تولید و حفظ اشتغال پایدار در واحدهای صنعتی استان، گفت: رویکرد اصلی و هدف متعالی سازمان تأمین اجتماعی حمایت از کارفرمایان و کارگرانی است که علیرغم مشکلات موجود بویژه تحریم‌های تحمیلی استکبار توانسته‌اند با بهره‌مندی از تخصص نیروی انسانی و منابع داخلی تولید را تداوم بخشند.

مرعشی افزود: تولید ملی مقدمهای بر اشتغالزایی و امنیت است و امیدواریم همچون گذشته این سازمان بتواند در سایه تعامل و همدلی یاور نیروی کار و پشتیبان کارفرمایان و کارآفرینان ایران اسلامی باشد.

همچنین شاپور ابراهیمی، مدیر داخلی شرکت صنایع کاغذ پارس گفت: صنعت سلولزی یا خمیر و کاغذ برای کشور صنعتی راهبردی محسوب می‌شود و به عنوان نمادی از توسعه و پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.

وی با تقدیر از سازمان تأمین اجتماعی در همراهی با تولیدکنندگان و مساعدت‌های به عمل آمده از سوی شعبه هفت تپه افزود: در حال حاضر 700 نفر نیروی این شرکت بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز