خبرگزاری کار ایران

در مراسم روز اول دهه فجر؛

پورطالبیان: محجوب پرچم جامعه کارگری را بر دوش گرفته/ خانه کارگر یادگار اوایل انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۷۴۱

دبیر اجرایی خانه کارگر اسلامشهر گفت: بیش از صد شعبه خانه کارگر در سراسر کشور برای خدمت به کارگران تشکیل شده و خدمات رایگان به کارگران ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسن پورطالبیان در مراسم اولین روز دهه فجر که در محل تالار زندگی اسلامشهر برگزار می‌شد، اظهار داشت: بنیانگذار انقلاب در نگاه سراسر محبتش 12 بهمن را تجلی پیروزی بر استبداد دانست. مهربانی در چهره امام‌خمینی(ره) موج می‌زد.

وی با اشاره به اینکه در تاریخ ایران امروز فراموش نشدنی است، گفت: مردم در انتظار کسی بودند که امام خمینی(ره) تجلی آن بود. بنابراین 12 بهمن منشا تحولی بزرگ بود.

پورطالبیان با بیان اینکه مسئولی که در جایگاه خدمت باشد باید در آخرت و امروز نسبت به عملکردش به مردم پاسخگو باشد، بیان کرد: این اندیشه، اندیشمندانی چون امام خمینی(ره)، شهید بهشتی، رهبر انقلاب، شهید مطهری و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بوده است.

وی افزود: تشکیلات خانه کارگر یادگار آن دوران و این بزرگمردان است. این بزرگان برای کارگران اهمیت ویژه‌ای قائل بودند. هدف خود را خدمت به آنان قرار می‌دادند. دبیر‌کل خانه کارگر نماد عینی این تفکر هستند‌.

دبیر اجرایی خانه کارگر اسلامشهر با بیان اینکه علیرضا محجوب اندیشه خدمت صادقانه به کارگران را دارد، تصریح کرد: آقای محجوب در پیشبرد بهبود زندگی کارگران نقش دارند. محجوب پرچم جامعه کارگری را بر دوش گرفته و علی‌رغم ناملایمات از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند. او خدمتگذاری صدیق است که بسیاری از ناملایمات را از دوش جامعه کارگری برداشته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیش از صد شعبه خانه کارگر در سراسر کشور برای خدمت به کارگران تشکیل شده و خدمات رایگان به کارگران ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز