خبرگزاری کار ایران

جمعی از معلمان مطرح کردند؛

چرا رتبه‌بندی برای همکاران اداری و معلمان غیررسمی اجرا نمی‌شود؟/ تکلیف نامعلوم ارتقای شغلی معلمان

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۵۳۵

معلمان با انتقاد از اجرایی نشدن طرح رتبه‌بندی برای همکاران اداری خود می‌گویند: این طرح با ارتقای شغلی معلمان، همخوانی چندانی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با تصویب و ابلاغ آیین‌نامه جدید برای رتبه‌بندی معلمان در ۱۷ آذرماه،  براساس وعده‌های مسئولان، حقوق دی ماه معلمان  قرار است بر مبنای رتبه‌بندی جدید پرداخت شود. از قرار معلوم، آنگونه که وعده داده‌اند به دریافتی هر معلم به طور متوسط، ۴۰۰ هزار تومان افزوده خواهد شد.

جمعی از معلمان در این رابطه می‌گویند: چرا همکاران اداری و معلمان غیررسمی از شمول طرح خارج هستند؟ مگر آنها نیاز به انگیزه و خلاقیت ندارند؟ چرا طرح را عادلانه برای همه‌ی کادر آموزشی کشور بدون استثنا و تبعیض اجرا نمی‌کنند؟

معلمان تاکید دارند بایستی همه نیروهای آموزشی کشور مشمول افزایش حقوق ناشی از رتبه‌بندی شوند؛ نباید گروه‌هایی مستثنا شوند.

این معلمان در ادامه به طرح ارتقای شغلی معلمان که قبل از این اجرا می‌شد، اشاره کردند و گفتند: حال با اجرای رتبه‌بندی، تکلیف کسانی که در طرح قبلی ارتقای شغلی از مقدماتی تا عالی رتبه‌بندی شده‌اند یا منتظر دریافت رتبه بالاتر هستند، چه می‌شود؟ آیا آن طرح قبلی به کلی منقضی‌ست؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز