خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب در مراسم روز پرستار مطرح کرد؛

پرستاران اسوه مقاومت هستند

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۰۶۶

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه ما مدیون پرستارانی است که زحمات و تلاش‌هایشان در عرصه‌های مختلف اثبات کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب (نماینده مجلس شورای اسلامی) در مراسم روز پرستار که در محل دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر برگزار شد، با تبریک روز پرستار اظهار داشت: جامعه ما مدیون پرستارانی است که زحمات و تلاش‌هایشان را در عرصه‌های مختلف اثبات کرده‌اند. امروز ولادت حضرت زینب(س) است. درخشش ایشان در سال‌های آخر زندگی‌اش و بعد از واقعه کربلا بوده است.

وی با بیان اینکه زینب(س) و نام زینب(س) یک شخصیت اسطوره‌ای تعریف می‌شود، گفت: در سوریه مکانی به نام زونوبیا است. او ملکه‌ای است که در سوریه حکومت می‌کرده است. شاپور اول ساسانی وقتی در جنگ با رومی ها پیروز شد، حاکم اول روم مقابل اسب او زانو زد. اما شاپور اول تنها یک بار شکست خورده است و آن در مقابل زونوبیا بوده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اسم در سوریه و بین عرب‌ها اسطوره و سمبل مقاومت و حماسه است.

وی در پایان تصریح کرد: ما جلوه مقاومت حضرت زینب را در واقعه کربلا می‌خوانیم و می‌بینیم. از این رو ولادت حضرت زینب (س) بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز