خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی مجدد شرکت کاشی خزر

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۸۸۵

مدیرعامل شرکت کاشی خزر از راه‌اندازی مجدد شرکت کاشی خزر خبرداد.

به گزارش ایلنا، حسن صابری (مدیرعامل شرکت کاشی خزر) در مراسم راه‌اندازی مجدد شرکت کاشی خزر گفت: شرکت کاشی خزر با اشتغال ۳۸۰ نفر در دو سایت تولید خزر یک و خزر دو به دلالیل مختلف در سال ۹۴ تعطیل شد.

صابری با اشاره به راه‌اندازی مجدد خط تولید کارخانه بیان داشت: شرکت کاشی خزر با همت پرسنل قدیمی و مشاوره کارشناسان زبده خارج از استان و ظرفیت تولید روزانه ۱۵ هزارمتر مربع تولید کاشی کف و ۴۰ هزار متر مربع کاشی دیوار دوباره راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: خط تولید جدید با ١٠٠ نفر نیرو شروع به کار کرده و هفته آتی با افزایش نیرو و شیفت کاری به ۲۰۰ نفر هم خواهد رسید.

صابری با اشاره به افزایش نیرو افزود: در حال حاضر خزر ۲ فعال است و امیدواریم حدود دو ماه آینده خزر یک نیز شروع به فعالیت کند‌.

مدیرعامل کارخانه با اشاره به گزینش نیروها براساس فرم تقاضا و رزومه کاری متقاضیان خاطرنشان کرد: تعدادی از پرسنل استخدامی از نیروهای تعدیل شده شرکت بوده که کاشی خزر با حدود ۴۵۰ نفر نیرو در بخش‌های ستادی، پشتیبانی و اجرایی فعالیت خواهد کرد. گزینش نیروها براساس فرم تقاضا و رزومه کاری آنها است.

وی در پایان گفت: برای راه‌اندازی مجدد این مجموعه تا کنون از اعتبارات خاصی استفاده نکردیم و امیدواریم بتوانیم با توان بالا به کار خود وسعت بخشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز