خبرگزاری کار ایران

در خراسان شمالی صورت گرفت؛

پرداخت یک میلیارد تومان به مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۸۰۵

ماه گذشته بیش از یک میلیارد تومان مستمری به افراد تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خراسان شمالی پرداخت شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد‌رضا غلام‌زاده (مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی) با بیان اینکه در این استان ۴۷ هزار و ۶۰۰ نفر تحت پوشش این صندوق هستند، گفت: از این تعداد حدود ۳۱ هزار نفر بیمه شده فعال هستند.

او در توضیح این مطلب عنوان کرد: افرادی به دلایل مختلف از جمله اینکه تحت پوشش بیمه‌های دیگر قرار می‌گیرند یا تمکن مالی لازم را ندارند، ممکن است حق بیمه خود را پرداخت نکنند که این افراد بیمه شده غیرفعال هستند.

غلام‌زاده با بیان اینکه در نظر داریم با اجرای برنامه‌هایی شمار بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خراسان شمالی را افزایش دهیم، گفت: با همکاری سازمان‌های مختلف فهرستی از افرادی که می‌توانند تحت پوشش این بیمه قرار گیرند تهیه و با همکاری دهیاری‌ها و شورا‌ها روستایی و همچنین اتحادیه این افراد را با خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آشنا می‌کنیم.

او ادامه داد: برای مثال در استان خراسان شمالی ۱۳ هزار قالیباف وجود دارد که در صددیم با همکاری اتحادیه قالیبافان افرادی را که تحت پوشش بیمه نیستند به سوی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هدایت کنیم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این استان حدود دو هزار نفر مستمری این صندوق را دریافت می‌کنند، گفت: ماه گذشته بیش از یک میلیارد تومان به مستمری‌بگیران خود پرداخت کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز