خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی منابع انسانی پتروشیمی جم خبر داد:

ثبت‌نام در آزمون استخدامی رشته‌های مهندسی مکانیک و مهندسی صنایع تا 12 آذر

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۱۲۰

معاون برنامه‌ریزی منابع انسانی پتروشیمی جم از ثبت‌نام در آزمون استخدامی جذب نیروی لیسانس و فوق‌لیسانس رشته‌های مهندسی مکانیک و مهندسی صنایع در شرکت پتروشیمی جم خبر داد.

«محمدتقی شفیعی» به خبرنگار ایلنا گفت: شرکت پتروشیمی جم در نظر دارد نیروی انسانی مورد نیاز خود را از استانهای بوشهر، فارس و هرمزگان و از بین فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد رشته‌های مهندسی مکانیک و مهندسی صنایع و از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و رفتاری و معاینات پزشکی مطابق با مقررات شرکت و در قالب قرارداد قانون کار و از طریق شرکت تامین نیروی انسانی جذب (استخدام) نماید.

وی افزود: داوطلبین عزیز می توانند برای ثبت نام واطلاع از شرایط عمومی واختصاصی و برنامه زمان‌بندی ثبت‌نام حداکثر تا تاریخ 12 آذر ماه به سایت jam.iran-azmoon.ir مراجعه نمایند. 

معاون برنامه ریزی منابع انسانی پتروشیمی جم با بیان اینکه آزمون استخدامی در نیمه دوم آذر ماه امسال برگزار می‌شود، اظهار کرد: حداکثر سن سال برای مقطع لیسانس۲۶ سال و برای مقطع فوق لیسانس ۲۸سال است. (طول مدت سربازی به سقف شرط سنی اضافه می‌گردد. مدت سابقه کار مرتبط با رشته با ارائه گواهی معتبر تا سقف 6 سال و به ازای هر سال سابقه کار مفید و مرتبط شش ماه به حداکثر سن اعلام شده اضافه خواهد شد.) 

شفیعی گفت: با پیگیری‌های انجام شده ومطابق دستورالعمل‌های صادر شده، شهرستان‌های مهر، لامرد، پارسیان و استان بوشهر به عنوان بومی در این آزمون محسوب می‌شوند.

وی در پایان گفت: این شرکت در ماه‌های آتی از طریق آزمون در دیگر رشته‌های مهندسی نیرو جذب خواهد کرد که از طریق وب سایت پتروشیمی جم اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز