خبرگزاری کار ایران

در گرامیداشت بازنشستگان شرکت حمل و نقل ریلی رجا مطرح شد؛

وقفه در برگزاری گردهمایی‌ بازنشستگان رجا هیچگاه مطلوب نبود/ در پرداخت دستمزد کارکنان تعویق نداریم

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۸۹۹

آیین گرامیداشت بازنشستگان شرکت حمل و نقل ریلی رجا در سالن 17 شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «محمد رجبی» مدیرعامل رجا با اشاره به برگزاری آیین گرامیداشت بازنشستگان شرکت حمل و نقل ریلی رجا، گفت: هدف از برگزاری این مراسم گردهم آوردن بازنشستگان عزیز است که سال‌ها برای ارائه خدمات مطلوب ریلی به هموطنان در سرما و گرما تلاش کردند.

«فرهاد فرهمند» قائم مقام مدیرعامل رجا هم با اشاره به وقفه‌ای که در برگزاری این گردهمایی در سال‌های 90 تا 96 اتفاق افتاده بود، گفت: این وقفه هیچگاه مطلوبمان نبود. به همین خاطر تمام تلاش خود را کردیم تا امروز بازنشستگان گرامی رجا را دور هم جمع کنیم و لبخند را بر لبان آنها بیاورم.

وی با اشاره به تغییر ماموریت‌های رجا از جانب هلدینگ گردشگری سازمان تامین اجتماعی (هگتا) گفت: از سال 75 تا مدتی پیش وظیفه اصلی رجا صرفا ارائه خدمات حمل و نقل ریلی بود اما با تغییر ماموریت‌هایمان از جانب هگتا، رجا به حوزه گردشگری هم پا گذاشت.

فرهمند، افزود: در این راستا فروش بلیط‌های ترکیبی و... را در دستور کار قرار دادیم و شرایط اقامت گردشگران را در هتل‌ها فراهم کردیم. رجا همچنین قطارهای گردشگری را راه انداخت؛ قطارهایی که در مسیر فیروزکوه و کویر تردد می‌کنند و گردشگران را به دل طبعیت ایران می‌برند. خط تهران-وان راه‌اندازی شده است. مذاکره با کشورهای همسایه برای توسعه گردشگری بر بستر حمل و نقل ریلی نیز ادامه دارد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت رجا، ادامه داد: رجا همچنین در زمینه‌های نوین ریلی سرمایه‌گذاری می‌کند و تلاش می‌کند با تجاری سازی فعالیت‌های خود درآمدهای بیشتری به دست آورد.

فرهمند با بیان اینکه کارکنان رجا در گذشته 4 تا 5 ماه معوقات مزدی داشتند، گفت: حدود 2 سال است که دیگر در پرداخت دستمزدها تعویق وجود ندارد.

قائم مقام مدیرعامل شرکت رجا، در پایان گفت: امیدواریم بازنشستگان رجا زندگی باکیفیتی داشته باشند و در ادامه زندگی خود دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز