خبرگزاری کار ایران

توانایی:

ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان از پروژه‌های مهم تامین اجتماعی است/ روند باید تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۶۱۰

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در حال ساخت آبادان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد توانایی به اتفاق جلیل مختار (نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی)، صادق جلیلی (مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان) و گروهی از کارشناسان فنی مهندسی سازمان از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی در حال ساخت تامین اجتماعی آبادان بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند ساخت این بیمارستان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یک سازمان عمومی غیردولتی است، گفت: با توجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی بیش از ۱۰ درصد درمان کشور را به خود اختصاص داده این مقدار خدمات، نیاز ۴۲ میلیون نفر بیمه شده این سازمان را مرتفع نمی‌کند. 

وی گفت: سعی سازمان تامین اجتماعی جلب رضایت بیمه شده‌هاست به همین جهت ساخت پروژه‌های درمانی در شهرهایی که به نسبت جمعیت بیمه شده بیشتری دارند، از برنامه‌های سازمان است.

وی از پروژه ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان به عنوان یکی از پروژه‌های مهم سازمان تامین اجتماعی نام برد و افزود: با ساخت و راه اندازی این بیمارستان نیاز درمانی خیل عظیمی از بیمه شده‌های آبادان و خرمشهر و شهرهای همجوار مرتفع خواهد شد.

مدیر کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: باید روندی غیر از روند کنونی جهت اتمام پروژه به کار گرفته شود و ابراز امیدواری کرد با ساخت و راه اندازی این بیمارستان، بیمارستانی با استانداردهای بالا در آبادان و جنوب غرب کشور داشته باشیم.

جلیل مختار نیز با اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی آبادان گفت: فارغ از مشکلات، چالش‌ها و موانع و طولانی شدن روند ساخت بیمارستان، این پروژه نیازمند یک عزم و نگاه همگانی دارد تا نیاز و خواسته مردم آبادان که ۵۰ درصد آنها تحت پوشش تامین اجتماعی هستند به حقیقت بپیوند.

صادق جلیلی نیز در ادامه با بیان اینکه بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تامین اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ۳/۵ هکتار و زیربنای ۱۶ هزار متر مربع از سال 92 کلنگ‌زنی شده است، گفت: با توجه به مشکلات عدیده، کار ساخت این بیمارستان ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اگر منابع لازم تامین شود، در ابتدای سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز