خبرگزاری کار ایران

سامانه حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان کردستان راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۹۴۵

سامانه «حامی» در حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم کردستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا اعظمی (معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان) امروز دوشنبه (۲۰ آبان) در نشست خبری با خبرنگاران گفت: تمامی فعالان اقتصادی و صنعتگران می‌توانند با مراجعه به سامانه 'حامی' به نشانی hami.adliran.ir نسبت به ثبت نام و دریافت خدمات حمایتی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه اقدام نمایند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان ادامه داد: با دعوت از دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط، مشکلات موجود را مور بررسی قرار داده و راهکارهای برون از آن نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در رابطه با اهمیت فعالیت این سامانه در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید افزود: تشکیل این سامانه توانسته است بسیاری از مشکلات واحدهای تولیدی را حل و از تعطیلی و توقف آنها جلوگیری کند.

اعظمی بیان کرد: پیشتر فعالان اقتصادی با مشکل حقوقی قضایی از جای جای کشور به صورت حضوری به دبیرخانه مراجعه می‌کردند که این کار علاوه بر تحمیل هزینه مالی، وقت زیادی از این فعالان را هم می‌گرفت. با استفاده از ابزار الکترونیکی نوین سعی کردیم تا از مراجعه حضوری این دسته از فعالان اقتصادی کاسته شود.

به گفته وی؛ این سامانه طی سال ۹۸ در این زمینه با برگزاری ۱۰ جلسه، ۳۵ مصوبه و بررسی ۵۲ پرونده به کار خود ادامه داده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کردستان از ثبت ۱۵ پرونده جدید در این سامانه در استان خبر داد و گفت: در جهت رفع مشکلات این پرونده‌ها به زودی اقدام خواهد شد.

وی تاکید کرد: به کلیه محاکم قضایی اعلام شده است که در راستای حمایت از فعالان اقتصادی هیچ واحد تولیدی به دلیل پرداخت نکردن بدهی مالک نباید تعطیل شود، چراکه این امر منجر به بیکاری کارگران می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز