خبرگزاری کار ایران

رحمانی:

وزارت صمت به دنبال روش‌های نوین تامین منابع مالی واحدهای صنعتی است/ در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۹۳۸

وزیر صمت در مراسم افتتاح همزمان ۱۴ طرح صنعتی و معدنی استان یزد، در شهرستان مهریز گفت: تامین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی یکی از اولویت‌های رونق تولید در سالجاری است.

به گزارش ایلنا، رضا رحمانی با اشاره به دغدغه صاحبان صنایع در خصوص تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای صنعتی، گفت: تامین سرمایه در گردش این واحدها یکی از اولویت‌های رونق تولید در سالجاری است و باید با یک نگاه جهادی که مدنظر مقام معظم رهبری است. در این حوزه خدمات لازم به صنعتگران ارائه شود با این حال وزارت صمت به دنبال روش‌های نوین تامین منابع مالی مورد نیاز واحدهای نیز هست و در این خصوص اقدامات موثری نیز در حال پیگیری است.

راهبرد اساسی حل مشکلات کشور توجه به تولید است

وی تاکید کرد: راهبرد اساسی حل مشکلات کشور توجه به تولید است و باید به این باور برسیم؛ چراکه با تغییر نگاه‌ها و همراهی همه عوامل بسیاری از مشکلات و مسائل قابل حل و فصل است.

وزیر صمت تاکید کرد: امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و افتتاح این ۱۴ طرح، انجام یک عملیات پیروزمندانه است و در واقع صادرات هر کالا برای ما یک پیروزی است و این موجب سرپا بودن تولید و تثبیت اشتغال فرزندان ما است.

امروز ایجاد هر شغل یک پروژه است

رحمانی با اشاره به اهمیت تثبیت مشاغل در حوزه صنعت و معدن خاطرنشان کرد: امروز هر شغل یک پروژه است و باید برای ایجاد شغل در بخش‌های مختلف تلاش بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز