خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

تسهیلات صندوق روستاییان و عشایر برای زلزله‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۹۵۶

افراد تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر در مناطق زلزله‌زده از تسهیلات حمایتی این صندوق بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد نظری (مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرقی) گفت: مدیرعامل صندوق روستاییان و عشایر تاکید ویژه‌ای بر حمایت از آسیب‌دیدگان زلزله اخیر آذربایجان شرقی دارند. بر این اساس ما پیشنهاداتی را در جلسه‌ای که با حضور نماینده ویژه وزیر تعان، کار و رفاه اجتماعی در امور زلزله‌زدگان برگزار شد، ارائه دادیم که به احتمال قریب به یقین مورد قبول قرار می‌گیرد.

او درباره کم و کیف این پیشنهاد گفت: در نظر داریم برای افراد تحت پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر بابت بازسازی خانه‌هایی که بر اثر زلزله دچار آسیب شده‌اند، تسهیلاتی پرداخت کنیم.

نظری ادامه داد: همچنین یکی از پیشنهادات ما این است که این ماه مستمری مستمری‌بگیران این صندوق در مناطق زلزله‌زده زودتر پرداخت شود و همچنین در نظر داریم جای یک ماه مستمری دو ماه مستمری به صورت بلاعوض پرداخت کنیم.

به گفته او؛ معافیت یک ساله حق پرداخت بیمه در روستا‌های ورنکش و ورزقان پیشنهاد دیگر این صندوق است که امیدواریم مورد قبول واقع شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان شرق عنوان کرد: در شهرستان میانه که اصلی‌ترین شهرستانی است که از زلزله متاثر شده است حدود ۱۶ هزار نفر در صندوق بیمه روستاییان و عشایر ثبت‌نام کرده و در این شهرستان ۱۲۰۰ خانوار از این صندوق مستمری دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز