خبرگزاری کار ایران

دولت چرا می‌خواهد لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری را بازگرداند؟/ بازنشستگان معترضند

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۷۳۳

بازنشستگان کشوری با تلاش دولت برای استرداد لایحه اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری مخالفند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در میانه مهرماه، حسن لطفی (نماینده رزن و عضو کمیسیون مشترک لایحه خدمات کشوری) در تذکری گفت: کمیسیون مشترک بررسی لایحه اصلاح قانون خدمات کشوری با دستور رئیس مجلس تشکیل شد و ۶ ماه به صورت شبانه‌روزی این لایحه را با حضور آقای انصاری، معاون اداری و استخدامی رئیس جمهور و یا کارشناسان این معاونت مورد بررسی قرار داد.

نماینده مردم رزن در مجلس گفت: آقای انصاری تقاضای استرداد این لایحه را به مجلس ارائه داده است. این لایحه شش‌ماه شبانه روزی با حضور ایشان و یا کارشناسان این معاونت بررسی شده است. درخواست دارم مجلس با این تقاضا مخالفت کند.

بازنشستگان می‌گویند: با این اقدام دولت مخالفیم.

آنها می‌گویند: در این مقطع حساس که سرنوشت و آینده ما و بازماندگانمان منوط به اصلاح ماده ۱۰۹ قانون دایمی شده مدیریت خدمات کشوری است و ظرف ۴ سال اخیر از طریق مکاتبات و مذاکرات پی درپی و اعتراضات مکرر، دولت و مجلس را به اهمیت موضوع و رسیدگی به وضعیت بازنشستگان ترغیب کردیم و با رایزنی با نمایندگان مجلس ماده ۳۰ قانون برنامه ششم مصوب و دولت هم اصلاحیه ماده ۱۰۹ را تنظیم و در این لایحه به مجلس تقدیم کرد، با بازگشت آن مخالفیم.

به گفته‌ی بازنشستگان کشوری، اگر لایحه توسط مجلس به دولت مسترد شود زحمات و تلاش‌های ۴ ساله اخیر برای اصلاح ماده ۱۰۹ و همترازی با شاغلین دارای شرایط مشابه لااقل تا سال ۱۴۰۱ ( یعنی سه سال دیگر) کاملا به محاق رفته و توسط دولت فعلی و تا مرحله ثبات یک ساله دولت سیزدهم فراموش خواهد شد و معلوم نیست تا آن زمان چند نفر از بازنشستگان مشمول همترازی در قید حیات باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز