خبرگزاری کار ایران

انتقاد کارگران شهرداری لوشان از عملکرد مسئولان استانی / مطالباتمان پیگیری نشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۰۷۳

کارگران مجموعه شهرداری لوشان از عملکرد مسئولان استان گیلان و شهرستان رودبار انتقاد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزها و ماه‌های گذشته، مشکلات مزدی و بیمه‌ای کارگران شهرداری لوشان از طریق رسانه‌های کارگری بارها مطرح و کارگران از مسئولان استانی و شهرستانی برای پیگیری و وصول مطالباتشان درخواست کمک کردند. این کارگران می‌گویند: صدای ما شنیده نمی‌شود.

کارگران خدماتی شهرداری لوشان که تحت مسئولیت مستقیم شهرداری کار می‌کنند و مطالبات مزدی و بیمه آن‌ها با تاخیر دو تا سه ماهه پرداخت می‌شود، از عملکرد مسئولان استان گیلان و شهرستان رودبار انتقاد کردند.

یکی از این کارگران در این رابطه گفت: حدود ۸۰ کارگر در بخش مجموعه شهرداری لوشان هستیم که برای دریافت مطالبات مزدی و بیمه‌ای خود اقدام کرده‌ایم اما مسئولان پاسخ مشکلاتمان را نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه کارگران شهرداری لوشان به صورت شبانه‌روز مشغول خدمت‌رسانی به شهروندان هستند، گفت: خواسته ما این است که با کمک مسئولان استانی و شهرستانی بتوانیم به بخش کمی از مطالبات مزدی و بیمه‌ای‌ خود در آستانه سال نو برسیم.

وی گفت: در حال حاضر سه ماه معوقات مزدی و بیش از ۱۵ ماه معوقات بیمه‌ای طلبکاریم و گرانی مشکلات زیادی را برای ما و خانوادهایمان ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز