خبرگزاری کار ایران

وزیر کار مطرح کرد؛

موکب اشتغال محرومان، پویشی برای رفع بیکاری

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۶۰۸

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: موکب اشتغال محرومان، پویش جمع‌آوری همه ظرفیت‌های مردمی برای رفع مساله بیکاری و ایجاد اشتغال محرومان است.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الله عبدالملکی  در مراسم بدرقه موکب اشتغال محرومان از میدان امام حسین (ع) تهران به سمت مناطق هدف گفت: این موکب ۲ سال قبل توسط یک گروه جهادی و با پشتیبانی کمیته امداد آغاز به کار کرد. 

وی تاکید کرد: این حرکت، کاملا مردمی است و به هیچ روی، اقدامی دولتی نیست و همه کسانی که در حوزه اشتغال محرومان فعال هستند، سعی کردند در این حرکت حضور داشته باشند. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در این طرح چهارده خدمت کاریابی، تامین سرمایه، بازاریابی، مشاوره شغلی و کسب و کار، آموزش، تامین مکان کسب و کار، تامین تجهیزات، تأمین مواد اولیه، بیمه و پوشش ریسک، ضمانت وام، امور اداری، اعتباربخشی، متولی شغلی، ارائه ایده کسب و کار به متقاضیان ارائه می‌شود. 

عبدالملکی با بیان اینکه این حرکت به نام اربعین و فرهنگ عاشورا شروع شده است، تاکید کرد: در سال‌های اخیر، جریان تمدن جدیدی با تقویت فرهنگ اربعین به عنوان بزرگترین تجمع انسانی شکل گرفته و اگر با تاسی از فرهنگ اربعین موکبی بزنیم برای فرهنگ اشتغال، کاری بجا و ارزشمند است. 

وی با دعوت از مردم و کارآفرینان برای حضور در این موکب، گفت: افراد برای کمک به اشتغال محرومان در سایت emookeb. ir اعلام آمادگی کنند و از درگاه‌های مختلف آن گامی برای کمک به اشتغال‌زایی بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز