خبرگزاری کار ایران

زنان ۶۵۹ تعاونی استان ایلام را تشکیل می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۳۶۷

سه هزار و ۳۰۸ شرکت و اتحادیه تعاونی در ۱۴ رشته در استان ایلام ثبت شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در دیدار با استاندار ایلام گفت: هم اکنون سه هزار و ۳۰۸ شرکت و اتحادیه تعاونی در ۱۴ رشته در استان تشکیل و ثبت شده و اشتغال پیش بینی شده در قالب این شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی ۲۶ هزار و ۶۴۷ نفر است. 

شکراله شیرخانی ادامه داد: از مجموع سه هزار و ۳۰۸ شرکت و اتحادیه تعاونی استان، هم اکنون ۲ هزار و ۵۳ تعاونی فعال و مشغول تولید و ارائه خدمات بوده و بیش از ۱۶ هزار و ۲۶۳ نفر نیز دراین تعاونی‌ها مشغول به کار هستند.  همچنین در بخش کشاورزی یک هزار و ۱۰۱ تعاونی معادل ۳۳ درصد، بخش خدمات ۹۱۲ تعاونی معادل ۲۷ درصد و بخش صنعت با ۶۰۲ تعاونی در استان فعال هستند. ۶۵۹ تعاونی در ایلام را بانوان تشکیل می‌دهند. 

شیرخانی تصریح کرد: شرکت تعاونی ۱۸۹ قدر رزمندگان ایلام در شانزدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان به عنوان تعاونی برتر ملی معرفی شد. این شرکت تعاونی برای بیش از ۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده و مشغول فعالیت است. 

وی یادآور شد: امسال ۵۰ میلیارد تومان بخش تعاون استان تسهیلات جذب کرد و توانستیم رتبه چهارم کشور از جذب تسهیلات را کسب کنیم.  نسخه ما تنها برای توسعه تولید به بخش تسهیلات متمرکز شده است اما مدیریت کشور باید بتواند تولید را همه جانبه یاری کند. باید بستری برای متقاضیان فراهم شود که رویش فضای تولید و اشتغال در آن به نحوی بسیار مطلوبی ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز