خبرگزاری کار ایران

آغاز واکسیناسیون کارگران شهرک های صنعتی قزوین/ کارگران بر اساس اولویت‌بندی به مراکز تزریق واکسن مراجعه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۶۴۲

دبیر اجرایی خانه کارگر قزوین از آغاز واکسیناسیون کارگران و کارکنان واحدهای صنعتی در این استان خبر داد.

عید علی کریمی به خبرنگار ایلنا گفت: بیش از ۲۷۰ هزار کارگر شاغل در واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی تابعه استان قزوین در مقابل واکسن کرونا واکسینه می‌شوند.

وی گفت: مرحله نخست واکسیناسیون کارگران صنایع این استان از روزگذشته (شنبه۲۰ شهریور) بر اساس لیست ارسالی کارگران کارخانجات در مراکز بهداشت و درمانی هر منطقه صنعتی و تولیدی آغاز شده است.

کریمی افزود: با درخواست تشکل‌های کارگری و پیگیری محمدبیگی (نماینده مردم شریف استان) و مساعدت استاندار و موافقت وزیر بهداشت در صفر اخیرشان به قزوین، با توجه شرایط حساس و نوع فعالیت، کارگران شاغل و آسیب‌پذیر در در واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی استان بدون محدودیت سنی در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گرفتند.

دبیر خانه کارگر قزوین ادامه داد: در ادامه اجرای طرح واکسیناسیون سایر کارگران آسیب‌پذیر، به مدیران صنایع و بخش‌های مختلف مستقر در استان اعلام شد تا هرچه سریعتر، اسامی کارگران خود را به واحد بهداشت استان اعلام کنند که پیگیری برای واکسیناسیون آن‌ها ادامه یابد.

به گفته کریمی؛ پانزده شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و یک شهر صنعتی در شهرهای قزوین، بوئین زهرا، تاکستان و…شهرستان آبیک و البرز مستقر بوده که به همت کارگران آن‌ها بخش بزرگی از نیازهای کشور در حوزه‌های مختلف تامین می‌شود و انجام واکسیناسیون آن‌ها نقش موثری در کاهش میزان مرگ و میر و ابتلا به کرونا ایفا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز