خبرگزاری کار ایران

رونمایی از آیین‌نامه کارت کارفرمایی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۱۵۲

آیین رونمایی از آیین نامه اجرایی صدور کارت کارفرمایی با حضور کامران کلانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمود فرمانی مدیرکل استاندارد استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، کلانی در این جلسه با اشاره به این که استان اصفهان برای نخستین بار در کشور اقدام به صدور کارت کارفرمایی کرده است، افزود: با توجه به تدوین این آیین نامه امکان معرفی استفاده از ظرفیت تلاشگران حوزه کارفرمایی در سطح استان فراهم خواهد شد. 

وی همچنین گفت: مدیران کل استان‌ها در بخش دولتی نیز لازم است از این اقدام شایسته حمایت کرده و از ظرفیت افراد برگزیده طرح «تعیین کارفرمای سرآمد» در تصمیم گیری‌ها استفاده کنند. 

در ادامه این جلسه سید عبدالوهاب سهل آبادی رئیس هیأت مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان اصفهان نیز ضمن ارائه گزارشی از روند صدور کارت کارفرمایی و آیین نامه تدوین شده گفت: موارد اصلاحی و پیشنهادی به منظور ارتقای سطح کیفی آیین نامه در اسرع وقت لحاظ خواهد شد. 

این جلسه همزمان با هفته دولت در محل کانون انجمن صنفی کارفرمایان استان اصفهان برگزار شد. 

کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان اصفهان به جهت لزوم شناخت جایگاه و منزلت کارفرمایان و ارج و قرب نهادن به این قشر از جامعه که از اصلی‌ترین ارکان توسعه و پیشرفت کشور هستند کارت کارفرمایی را به عنوان ابزاری برای اعلام هویت و معرفی جایگاه کارفرمایان تهیه کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز