خبرگزاری کار ایران

تسلیت خانه کارگر مازندران به علیرضا محجوب

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۶۲۶

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران، با صدور پیامی، درگذشت طه محجوب، فرزند دبیر کل خانه کارگر را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام خانه کارگر تشکیلات استان مازندران به شرح زیر است:

الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ 

گرچه از هر ماتمی خیزد غمی فرق دارد ماتمی با ماتمی/ لیک در مرگ مردان بزرگ گفت باید‌ای دریغا عالمی

خبر تاسف بار و حزن‌انگیز ارتحال دوست وارسته، مجاهد عارف در طریق قرآنی شادروان طه محجوب موجب تاثر و تالم در بین ارادتمندان آن جوان نیک سیرت از جمله جامعه کارگری وبازنشستگی مازندران گردید. 

بی‌شک عمر طی شده آن عزیز سفر کرده در راه آموزش علوم قرآنی و عترت درعین حال در کنار پدر، غمخواری و یاری اقشار آسیب‌پذیر، بارقه امیدی قریب به یقین به سیراب و تمتع شدن از رحمت واسعه حق تعالی و شفاعت ائمه معصومین (ع) را در دل همه آشنایان و دوستان آن بزرگ مرد نیک اندیش و نیک مرام فراهم نمود. 

به رسم وظیفه با ابراز همدردی با برادر عزیزمان جناب آقای حاج علیرضا محجوب دبیر کل سختکوش خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و جمیع بازماندگان و آرزوی صبر و شکیبایی برای آنان از درگاه حق تعالی برای طه عزیز، رحمت و مغفرت واسعه الهی و آرامش و همنشینی در جوار اولیای الهی در جنت النعیم تقاضامندیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز