خبرگزاری کار ایران

دعوت تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان لرستان از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۶۷۶

تشکل‌های کارگری، کارفرمایی استان لرستان طی بیانیه‌ای از آحاد ملت بویژه کارگران و کارفرمایان جهت حضور حماسی در انتخابات دعوت به عمل آوردند.

به گزارش ایلنا، تشکل‌های کارگری، کارفرمایی لرستان با همکاری بسیج کارگری با انتشار بیانیه‌ای خواستار حضور حداکثری آحاد مردم بویژه قشر نجیب و شریف کارگر و کارفرما در انتخابات شدند. 

در قسمتی از این بیانیه آمده است بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها کارگران با تلاش و کوشش بی‌وقفه خود چرخ اقتصاد کشور را به حرکت درآورده و در سخت‌ترین شرایط دست از تلاش و کوشش مضاعف خود برنداشته است و در تمامی عرصه‌ها حاضر و آماده ایثار و فداکاری بوده‌اند.

جامعه کارگری، کارفرمایی با توجه به اینکه قشر عظیمی از جامعه را تشکیل میدهد به راحتی می‌توانند با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح از آلام و دردهای جامعه کارگری بکاهد و روزهای سرنوشت‌سازی را برای کشور رقم بزنند و این مهم تنها با وحدت و همدلی میسرخواهد شد.

لذا تشکل‌های کارگری، کارفرمایی استان لرستان با تاسی از امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ضمن شرکت فعال در انتخابات از آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی به ویژه جامعه کارگری، کارفرمایی به عنوان پرچمداران ولایتمداری و حماسه آفرین دعوت می‌نماییم تا با شور و نشاط انقلابی همچون گذشته بصیرت خود مبنی بر پایبندی به نظام و انقلاب را در روز جمعه ۲۸ خرداد با خلق حماسه در انتخابات به اثبات برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز