خبرگزاری کار ایران

فعالیت واحد بسته‌بندی مرغ وماهی «سحر» ایلام با ۲۷کارگر از سر گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۹۸۳

واحد بسته‌بندی ۳۴۹۳مرغ و ماهی «سحر» دراستان ایلام، فعالیت دوباره خود را با ۲۷کارگر از سر گرفت.

برخی منابع کارگری در استان ایلام به خبرنگار ایلنا گفتند: واحد بسته‌بندی ۳۴۹۳مرغ وماهی «سحر» که به دلیل‌عدم وجود نقدینگی از حدود پنج سال پیش به حالت تعطیلی درآمده بود و کارگران آن بیکار شده بودند، دوباره فعالیت خود را آغاز کرد.

این کارگران با بیان اینکه در آن زمان کارفرما تلاش زیادی برای راه‌اندازی این واحد انجام داد که نتیجه‌ای دربرنداشت، در ادامه افزودند: اخیرا با پیگیری کارفرما و تامین بخش زیادی از منابع مالی این واحداز سوی مسئولان، خطوط این واحد تولیدی راه‌اندازی شده و حدود ۲۷کارگر نیز مجددا به محل کار خود بازگشتند.

منابع کارگری با بیان اینکه با حمایت مسئولان قضایی استان ایلام، سریعا مشکلات این کارخانه در شورای تامین مرتفع شد، در ادامه افزودند: در حال حاضر این واحد با ظرفیت تمام فعال است در عین حال کارفرما در تلاش است ظرفیت‌های انسانی و تولیدی آن را به مرور افزایش دهد.

آنها گفتند: با مساعدت مسئولان ۴۰ درصد از تسهیلات در خواستی این واحد بسته‌بندی بلافاصله بعداز ۴۸ ساعت از جلسه کارگروه شورای تامین پرداخت شده است.

این کارگران تصریح کردند: برای رونق این واحد صنعتی نیازمند تعامل و همدلی بیشتر بین کارگر و کارفرما هستیم و امیدواریم تسهیلاتی که کارفرما برای رونق تولید این واحد دریافت کرده را در جای خود هزینه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز