خبرگزاری کار ایران

نشست هیئت رئیسه فدراسیون کارگری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۳۹۴

نشست هیئت رئیسه فدراسیون کارگری با محور تاسیس ساختمان فدراسیون کارگری و دو رویداد جهانی برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در این نشست «سیدضیاالدین شجاعی برهان»، مشاور وزیر با اشاره به حمایت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ورزش کارگری گفت: در مدت سه سال فعالیت آقای شریعتمداری، هر امکاناتی برای ورزش کارگری و ورزش‌های سلامت محور درخواست شد، ایشان استقبال و حمایت کرده‌اند. 

وی از رئیس فدراسیون کارگری خواست تا احداث ساختمان فدراسیون کارگری به طور جدی پیگیری شود و گفت: امیدواریم تا بتوانیم در این مدت باقی مانده از دولت، زیر ساخت‌ها و بنای ساختمان را در ورزشگاه آزادی به ثمر برسانیم. 

وی افزود: بر اساس مقررات، دستورالعمل‌ها و گزارشی که رییس فدراسیون ارائه کردند حضور در تورنمنت‌های مخصوص کارگران جهان نیز در دستور کار قرار دارد و با موافقت اعضای هیات رییسه در این دو رویداد هم حضور خواهیم داشت. 

رییس فدراسیون ورزش کارگری در این نشست گزارشی از مهمترین برنامه‌های سال ۱۴۰۰ فدراسیون ارائه کرد و گفت: حضور کاروان‌های ورزش کارگری در دو رویداد مهم جهانی قطعی شده و مقدمات اعزام به مسابقات کمپانی‌ها و بازی‌های جهانی کارگری را با حمایت‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی فراهم خواهیم کرد. این نشست باحضور «ابراهیم صادقی فر»، معاون فرهنگی اجتماعی، «جواد رمضی» رییس فدراسیون کارگری و اعضای هیئت رئیسه با محور‌های پیگیری احداث ساختمان فدراسیون، بررسی و نحوه اعزام دو کاروان ورزش کارگری اعزام به مسابقات کمپانی‌ها و بازی‌های جهانی کارگری، گزارش سال ۹۹ فدراسیون کارگری و تقویم سال ۱۴۰۰ تشکیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز