خبرگزاری کار ایران

دستور ویژه شریعتمداری برای بررسی ۲ حادثه شکوهیه قم و معدن ذغال سنگ سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۰۹۹

معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از دستور ویژه «محمد شریعتمداری» برای بررسی ۲ حادثه آتش‌سوزی در یکی از واحدهای شهرک صنعتی شکوهیه قم و ریزش محل استخراج ذغال سنگ معادن البرز شرقی سمنان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حاتم شاکرمی» گفت: به‌دنبال دستور ویژه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، «علی مظفری» مدیرکل بازرسی کار مسوول رسیدگی به ۲ حادثه اخیر شد.

وی اظهار داشت: بررسی ویژه و فوری این حوادث با هماهنگی مدیران کل اجرایی استان‌ها مورد تاکید است.

معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: همچنین به آقای مظفری ماموریت داده شد، ضمن اقدام اصلاحی در ایمن‌سازی محیط کار کارگران، هر چه سریعتر نسبت به معرفی عوامل ایجاد این حوادث به دستگاه قضایی اقدام کند.

آتش‌سوزی بامداد روز سه‌شنبه در محل شرکت مولدان صنایع شیمی واقع در شهرک صنعتی شکوهیه قم رخ داد که در اثر آن دود عظیمی آسمان منطقه را فرا گرفته و آتش حتی تا کنار جاده اصلی نیز آمد.

همچنین حادثه معدن ذغال‌سنگ طرزه در حدود ساعت ١٢ ظهر روز شنبه (١١ اردیبهشت ١٤٠٠) در تونل شماره ٤٢ معدن بزرگ طزره از معادن چهارگانه شرکت ذغال سنگ البرز شرقی در کارگاه استخراج k ١٣ پیشرو، هنگام استخراج و به دلیل ریزش ناگهانی سقف کارگاه رخ داد که در این حادثه ۲ نفر کارگر پیمانکاری شرکت به نام‌های «میلاد روشنائی» و «سید اصغر افضلی» دچار حادثه و محبوس شده‌اند.

مجموعه معادن ذغال‌سنگ البرز شرقی در منطقه طزره دامغان در مناطق سردسیر و کوهستانی جنوب رشته کوه‌های البرز و در فاصله ۵۰ کیلومتری شهرستان دامغان واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز