خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران خطوط ابنیه فنی راه‌آهن زنجان به‌ عدم دریافت سبد کالا

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۵۳۰

حدود ۲۰۰ نفر از کارگران پیمانکاری ابنیه فنی راه‌آهن ناحیه زنجان نسبت به‌ عدم دریافت سبد کالا به مناسبت عید سعید نوروز و ماه مبارک رمضان اعتراض دارند.

کارگران خطوط ابنیه فنی راه‌آهن زنجان به خبرنگار ایلنا گفتند: تمامی کارگران پیمانکاری ابنیه فنی راه‌آهن زنجان که تحت مسئولیت شرکت پیمانکاری فعالیت دارند نسبت به عدم دریافت سبد کالا معترض هستند که چرا باید در این شرایط تورمی و گرانی افسارگسیخته به همه کارگران رسمی، پیمانکاری و حتی روزمزدی شاغل در راه‌آهن سبد کالا تعلق بگیرد ولی این کمک‌ها به کارگران پیمانکاری ابنیه فنی زنجان تعلق نگیرد.

به گفته یکی از کارگران؛ سالهای گذشته هر ساله دو الی سه نوبت در ماه رمضان، عید نوروز و سایر مناسبت‌ها سبد کالا و بسته حمایتی به تمامی کارگران پرداخت می‌شد ولی در سال ۹۸، ۹۷ و ۹۹ هیچ بسته حمایتی یا سبد کالایی پرداخت نشده و طبق گفته مسئولان شرکت پیمانکار سبد کالا در هیچ بند از قرارداد کارگران نیز نیامده است.

او با بیان نمونه‌هایی از بالا رفتن قیمت اجناس مصرفی ظرف چند ماه گذشته، افزود: بدون شک مسئولان می‌دانند که کارگران با دستمزد فعلی قادر به تهیه مواد غذایی مخصوصا در ماه رمضان نیستند و کوتاهی دستگاه اجرایی در تحقق وعده افزایش حقوق و همچنین محرومیت کارگران از سبد کالای غیرنقدی تنها به معنای نادیده گرفتن نیروی مولد اجتماع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز