خبرگزاری کار ایران

نگرانی بازنشستگان بابت پاداش پایان خدمت/ نمایندگان بودجه جداگانه و اختصاصی اختصاص دهند!

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۹۹۳

بازنشستگان کشوری از احتمال کسری بودجه برای پرداخت پاداش پایان خدمت، ابراز نگرانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز (شانزدهم اسفند)، اعتبار بند (و) تبصره ۲ لایحه بودجه ۱۴۰۰ در صحن علنی مجلس به تصویب رسید و مقرر شد از اعتبار ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی بند (و)، ۸۹  هزار میلیارد تومان به تامین اجتماعی اختصاص یابد  و ۶۱ هزار میلیارد تومان باقیمانده به مصرف باقی ردیف‌های بند (و) از جمله همسان‌سازی حقوق صندوق‌ها، رتبه‌بندی معلمان، تامین اجتماعی فراگیر و پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان رسانده شود.

در این شرایط، بازنشستگان کشوری از احتمال کسری بودجه برای پرداخت پاداش پایان خدمت ابراز نگرانی می‌کنند؛ این بازنشستگان می‌گویند انتظار داشتیم بودجه جداگانه‌ای برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان در نظر بگیرند؛ از این اعتبار ۶۱ هزار میلیارد تومانی، واقعاً چه میزانی قرار است صرف پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان شود؟!

این بازنشستگان تاکید می‌کنند: حذف پاداش پایان خدمت یا پرداخت غیرنقدی آن ضربه بزرگی برای بازنشستگانی‌ست که سالها به دولت خدمت کرده‌اند و به امید دریافت چندرغاز زمان بازنشستگی بوده‌اند.

یک معلم بازنشسته با تاکید بر ضرورت اختصاص ردیف مجزا برای پاداش پایان خدمت می‌گویند: نگرانیم که سال به سال مزایای مزدی ما تقلیل یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز