خبرگزاری کار ایران

بازنشستگان کارگری در انتظار صدور احکام آذرماه/ آیا سازمان به وعده‌ها عمل می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۸۲۸

بازنشستگان کارگری در انتظار صدور احکام حقوقی آذرماه هستند. آنها می‌گویند امیدواریم به وعده‌ها عمل شود.

بازنشستگان کارگری در تماس با خبرنگار ایلنا، از انتظار برای صدور احکام حقوقی در ماه آذر خبر دادند و گفتند: امیدواریم سازمان به همه وعده‌های پیشین عمل کند.

براساس اظهارات اعضای ارشد کانون‌های بازنشستگی و مقامات سازمان تامین اجتماعی، قرار است همسان‌سازی در آذرماه برای بازنشستگان سخت و زیان‌آور اصلاح شود؛ مساله مهم دیگر، قرار گرفتن اضافات همسان‌سازی در پایه حقوق است؛ بازنشستگان می‌گویند: این ماه نباید مجدداً شاهد فیش جداگانه برای متناسب‌سازی باشیم؛ باید همه دریافتی ما در یک حکم آورده شود.

از سوی دیگر، بازنشستگان سخت و زیان‌آور نگران هستند که نکند دوباره کار اصلاحات به تاخیر بیفتد یا سازمان از پرداخت مابه‌التفاوت این چندماه – از مردادماه تا آذر- خودداری نماید.

آنها می‌گویند: نباید بهانه کمبود یا فقدان بودجه لازم را بیاورند؛ باید اصلاحات لازم در همین ماه جاری عملی شده و به ما مابه‌التفاوت چند ماه گذشته یعنی از زمان شروع همسان‌سازی را پرداخت کنند.

به گفته آنها، تامین اجتماعی می‌تواند از خرج های جانبی و احتمالاً اضافی خود کسر کند و پولها را صرف رضایتمندی جامعه هدف اصلی یعنی بازنشستگان خود نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز