خبرگزاری کار ایران

محسن حاجی پور: پس از دو سال مصدومیت دوباره به کشتی بازگشتم/ شروع کارم از لیگ برتر خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۱۷۸

محسن حاجی پور گفت: پس از دو سال مصدومیت دوباره به کشتی بازگشتم و شروع کارم از لیگ برتر کشتی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محسن حاجی پور عضو اسبق تیم ملی کشتی فرنگی و دارنده مدال برنز آسیا در گفت و گو با فدراسیون کشتی در مورد شرایطش گفت: متأسفانه به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر دو سال از میادین کشتی دور بودم.

وی ادامه داد: خوشبختانه مصدومیتم برطرف شده و فقط کمی از ناحیه پا مصدوم هستم که آن نیز به زودی بهبود خواهد یافت.

دارنده مدال طلای نظامیان جهان تصریح کرد: شروع کارم در کشتی از رقابت های لیگ برتر کشتی خواهد بود و قصد دارم با تیم فولادین ذوب آمل در این مسابقات شرکت کنم.

وی در مورد شرایط سنی اش گفت: 33 سال سن دارم و دلیل حضورم در لیگ این است که شرایط خودم را بسنجم، البته در این مسابقات در وزن 60 کیلوگرم به میدان خواهم رفت.

حاجی پور در پایان خاطرنشان کرد: لیگ علاوه بر داشتن منافع اقتصادی برای کشتی گیران، می تواند آغاز دوباره ای برای آن ها باشد و چه کشتی گیران جوان و چه کشتی گیران باتجربه با حضور در لیگ می توانند توانمندی های خود را نشان دهند و این موضوع از نظر فنی هم به کشتی کشور و هم به تیم های ملی کمک زیادی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز